of juist niet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je ooit iets bedenkt om te maken, bedenk van te voren even wat het gaat kosten.
Tip van Muis
Ik heb het niet gedaan, vandaar de tipquote:
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse heks Merkel had haar kont wat minder tegen Poetin zijn kruis aan mogen duwen.
Hier moet ik meer van weten!quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je ooit iets bedenkt om te maken, bedenk van te voren even wat het gaat kosten.
Tip van Muis
ja maar het kan beiden helpen denk ik. Als ik ergens aan begin dan maak ik het af. Als ik er dan halverwege achterkom dat het veel geld kost dan maak ik het alsnog af. Als ik dat van te voren zou weten dan zou ik het misschien niet doen terwijl ik het wel wil en wel kan betalenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, vandaar de tip
Ik ben gewoon gezond kritisch en de lat mag best wat hoger liggen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je alle negativiteit van afgelopen week opgespaard ofzo?
MAAAAR, als het is gedaan dan ben je vast blij en het geld kun je gerust missen (? dit is een aannamequote:Op donderdag 29 mei 2025 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn slaapkamer heb ik gekozen voor lambrisering en een plank erboven ipv een hoofdeind voor ruimte besparing.
Er zat voor de verhuizing al iets van 150 euro er tegenaan van die houten delen en nu gaat er nog een keer 150 euro tegenaan om alles netjes af te werken.
Het geld kan ik wel missen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAAAR, als het is gedaan dan ben je vast blij en het geld kun je gerust missen (? dit is een aanname)
![]()
![]()
en pics?
Ik herken dat Ikea-bedquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het geld kan ik wel missen.
Dit was toen ik net verhuisd was en nu dus druk bezig met de afwerking. Moet volgende week klaar zijn.
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij heb ik dezelfdequote:
Oh.... Ik dacht dat NK suggereerde een wilde nacht te hebben gehad in het betreffende bed.quote:
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh.... Ik dacht dat NK suggereerde een wilde nacht te hebben gehad in het betreffende bed.
NK had een wilde nacht en jij was in slaap gevallen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
Ik en wilde nachten
Jij bent de andere helftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |