Bij CL laatst ook zo te lezen.quote:
Ik las bami met babi pangang pannekoekquote:
intressante combiquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las bami met babi pangang pannekoek
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje geleden allemaal kleine slakjes op het balkon en had ze even apart gezet voor ik besloot wat ik ermee moest doen, want doodtrappen of met zout kon ik niet aanMaar ze stonden in de zon.
Godverdomme.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
beetje jammer
Mijn moeder dacht ooit een goede daad te verrichten. Er vielen babyvogeltjes uit een nest dacht zij, zij die vogeltjes terugzetten.
Er bleek een kat in de boom te zitten![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
beetje jammer
Mijn moeder dacht ooit een goede daad te verrichten. Er vielen babyvogeltjes uit een nest dacht zij, zij die vogeltjes terugzetten.
Die mag best wat lager eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezond kritisch en de lat mag best wat hoger liggen.
Awwquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
beetje jammer
Ohohoo!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag best wat lager eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww
Ben dat dode kuikentje op m'n balkon helemaal vergeten, je herinnert me er nu pas weer aan
Pssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Meestal levend opgegeten worden zelfs, leeuwen rukken de anus en de geslachtdelen van olifanten kapot om ze dood te laten bloeden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Natuur is hard. Eten of gegeten worden
zoals lays chips in een doos?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer fabrikanten hun verpakking veranderen en je echt 10x moet kijken of wel het goede uit het schap pakt...
Ik kocht toch al nooit Lays. Mijn boycott omdat VS liep daarnaast ook al, dus deze extra boycott gaat het verschil niet maken ben ik bang.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:52 schreef mschol het volgende:
oh.. game is 17,65¤
[..]
zoals lays chips in een doos?
Van De Boomquote:
niet handigquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha Muis anders neem je de goede latjes mee uit de bouwmarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |