Niet meer, ¤150 verdiend aan die troepquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef Rodgrod het volgende:
Misschien dat grootaandeelhouder @:vvdjemoeder er wat aan kan doen
waaromquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je TT aangepast. Je kan hiervoor de LQBTQ gemeenschap niet de schuld geven.
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hčquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je TT aangepast. Je kan hiervoor de LQBTQ gemeenschap niet de schuld geven.
Dan zijn dat alsnog mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @:Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hč.
Beweer je nu dat @Mikeytt homo is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @:Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hč.
Dat is verder tussen Mike en PostNLGBTQ.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:mikeytt homo is?
Bedankt voor je snelle antwoord.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is verder tussen Mike en PostNLGBTQ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |