Niet meer, ¤150 verdiend aan die troepquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef Rodgrod het volgende:
Misschien dat grootaandeelhouder @:vvdjemoeder er wat aan kan doen
waaromquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je TT aangepast. Je kan hiervoor de LQBTQ gemeenschap niet de schuld geven.
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hèquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je TT aangepast. Je kan hiervoor de LQBTQ gemeenschap niet de schuld geven.
Dan zijn dat alsnog mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @:Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hè.
Beweer je nu dat @Mikeytt homo is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie bij mij de pakketjes bezorgt. Misschien is 't @:Mikeytt wel. Precies, had je niet aan gedacht hè.
Dat is verder tussen Mike en PostNLGBTQ.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:mikeytt homo is?
Bedankt voor je snelle antwoord.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is verder tussen Mike en PostNLGBTQ.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:02 schreef 2thmx het volgende:
Nu hebben ze wéér vijf (VIJF!) dagen op rij een pakketje niet bezorgd. Elke dag weer hetzelfde riedeltje: "Bezorger is onderweg" en paar uur later "Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt".
Dat je homo bent is één ding, maar dan ook nog eens pakketjes structureel te laat bezorgen gaat echt te ver.
Ze hebben dit topic gelezen en trollen je nu.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:02 schreef 2thmx het volgende:
Nu hebben ze wéér vijf (VIJF!) dagen op rij een pakketje niet bezorgd. Elke dag weer hetzelfde riedeltje: "Bezorger is onderweg" en paar uur later "Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt".
Dat je homo bent is één ding, maar dan ook nog eens pakketjes structureel te laat bezorgen gaat echt te ver.
Daarom laat ik al mijn pakketten voortaan bij een afhaalpunt komen. Ik kan het echt iedereen aanraden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:19 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,
In jullie rooskleurige leven is het ook vandaag vast weer één groot feest, maar hier is het een doffe ellende: voor de tweede dag op rij verplaatst PostNL de bezorgtijd van een pakketje waar ik reikhalzend naar uitkijk naar 'morgen'. Dus dan sturen ze eerst een berichtje dat het vandaag komt tussen dit en dat tijdstip, om dan kort na afloop van dit tijdvlak te mailen 'haha nee grapje, komt toch morgen'.
Mañana mañana mañana, is het PostES ofzo :S. Welja, afgaande op de gemiddelde bezorger vermoedelijk eerder PostPL.
Tot zover deze terechte klacht met een licht xenofobe kwinkslag. Graag alleen bijval.
Groetjes,
That
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |