De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressik gebruik vaak het woord 'spanning' voor dingen die ik spannend vindt en wat druk mee bezig ben en stress gebruik ik als ik echt ergens last van hebt maar geen idee of dit klopt met wat het inhoudt
En je kunt leren omgaan met bepaalde situaties, daar zijn we als mens best goed in gelukkig
[..]
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te maken
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5
kan wel, maarja, of dat nou helpt bij je burn-out klachenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het enige land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'
- laat plaatje zien waarin zweden juist kei veel burn-out klachten hebben
'ja maar dat heeft andere redenen'
lolwat
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.
Zweden is daar onlangs mee gestopt.
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
Big Pharma!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou ja Nederland bestaat gewoon uit totale watjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou nogmaals.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
de overheid wil ons kapot maken!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
ze pakken ons alles af!!!!!11quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
poep pies plas HOOR JE MIJquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal zwakkelingen! Zie mij stoer en sterk zijn!!!!
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
zwakkelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |