Ja, waarschijnlijk door de vele versies dat ik er nooit aan begonnen ben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]hoe kan je nou nooit FF gespeeld hebben
Maar vooruit. Ja de prijzen zijn belachelijk. Ik heb de decks bij games island besteld, die zaten onder msrp. want grootste van duitsland met rechtstreekse inkoop bij wotc
immer en altijdquote:
ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk door de vele versies dat ik er nooit aan begonnen ben.
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch alquote:
Hihi nat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch al
Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:11 schreef Crack_ het volgende:
GoedemorgenSnel verslagje afknallen en terug naar bed en dan poging twee. Hopelijk is het dan droog en kan ik eindelijk fietsen
Hmm, ik zal het overwegen dan. Het water is wel maar 17 graden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch al
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:11 schreef Crack_ het volgende:
GoedemorgenSnel verslagje afknallen en terug naar bed en dan poging twee. Hopelijk is het dan droog en kan ik eindelijk fietsen
Nou hier niet hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we het ook over Emmen.
Das warmer dan de buitentemperatuur nuquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het overwegen dan. Het water is wel maar 17 graden.
Ohwquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Verplicht ontspannen is nou ook weer niet de juiste woordkeuze he?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Verplicht ontspannen is niet hetzelfde als verplicht de hele dag stil zitten hequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
En zonnig! En anders morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spam![]()
Hij moet wat ruimte delen met nieuwe puppy's en hij vindt het maar niets. Gelukkig voor hem is hij over 11 nachtjes enig hond.
[ afbeelding ]
De dagprijs voor meeste stapjes halen vandaag zat wel in mijn lijst der mogelijke bezighedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verplicht ontspannen is niet hetzelfde als verplicht de hele dag stil zitten he
Oehhhhquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
De aalbessen beginnen voorzichtig een beetje rood te kleuren
En mijn roos staat in bloei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |