abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217832720
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 12:35 schreef Hathor het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat zo'n bontkraagje blijkbaar ongestoord hele dure sportmodellen kan gaan huren in Duitsland en Polen en dat er dan niemand zich achter de oren krabt of het wel verantwoord is om zo'n prijzige bolide mee te geven aan zo'n twijfelachtig sujet.
Ik zag een tijdje geleden een paar documentaires op de Duitse televisie over dit verschijnsel van jongelui, vaak met een migratie achtergond, die dure bolides huren en er dan met veel te hoge snelheden over de openbare weg mee gaan rijden. Daaruit bleek dat die verhuurbedrijven in veel gevallen ook gewoon halve criminelen zijn en banden hebben met de georganiseerde misdaad. Het zijn geen normale autoverhuurders zoals Avis, Hertz, Europcar.
pi_217832761
Klinkt als een ontzettende loser natuurlijk maar hoe krijgt hij een rijverbod van 17,5 jaar voor "slechts" herhaaldelijk roekeloos rijgedrag en zie ik met enige regelmaat terug dat mensen die dronken iemand hebben doodgereden na een jaartje weer de weg op mogen?
Conscience do cost.
pi_217832776
quote:
8s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:38 schreef ems. het volgende:
Klinkt als een ontzettende loser natuurlijk maar hoe krijgt hij een rijverbod van 17,5 jaar voor "slechts" herhaaldelijk roekeloos rijgedrag en zie ik met enige regelmaat terug dat mensen die dronken iemand hebben doodgereden na een jaartje weer de weg op mogen?
Dit geval speelde in België. Kennelijk verschilt de Belgische wetgeving op dit punt aanzienlijk van de Nederlandse wetgeving. Zo is in Nederland 10 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid het maximum.
  maandag 2 juni 2025 @ 23:58:04 #54
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217833919
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hij is gevormd, of beter gezegd misvormd, in België en je wilt Marokko daarvoor "belonen". :')

:{²
Jazeker wil ik dat. Marokko wil namelijk dat meneer zn Marokkaanse nationaliteit te allen tijde behoudt.
Daarnaast vermoed ik zo dat ie zich ook meer Marokkaan dan Belg voelt.

Vervelend voor Marokko en haar onderdanen, absoluut. Maar wat zou het mooi zijn als deze jongen in de zandbak kamelen kan racen en geen medeweggebruikers hier meer in gevaar kan brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kamelenteen op 03-06-2025 00:20:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')