euh nee dat vroeg ik niet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je vraagt hoe je aan een partner komt.
Nou dat doe je door nieuwe contacten aan te gaan. Bijvoorbeeld door naar een meet te komen.
Of een van de twee vrouwen die achter je aan zitten eens te vragen om een kop koffie te drinken.
Er komen er in ieder geval al 2 bij mij logeren morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht ff jij ziet dat voor je dat dat met een fok meet gaat lukken waarvan iedereen uit elke uithoek van het land komt?
quote:
quote:weet niet ben altijd ok geweest alleen, en hoewel wel Eems vriendin gehad
waar ik tegen aan loop is niet dat ik het niet meer wil ofzo, wat ik vooral; heel vervelend vind is alles alleen moeten doen...?
dat lukt maar hoeveel leuker zou het zijn om samen met een partner op vakantie te gaan enzo?
zijn er die dit herkennen en wat deden jullie eraan?
dat id dan wel weer lief.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Er komen er in ieder geval al 2 bij mij logeren morgen![]()
Zaterdag misschien nog een derde.
We wonen allemaal in een uithoek van het land maar ik woon het dichtste bij de meet. Ken de mensen die morgen komen niet irl.
Maar deze mensen zijn wel zo lief en sociaal dat ik ze gewoon in mijn huis uitnodig.
Oke ik zal de vraag beantwoorden:quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:19 schreef kree het volgende:
oké ik vroeg er wel beetje zelf om, maar daarmee is dat voor mij.
ik mis beetje antwoorden op TT vraag.
en toen ging je beetje naar fok Meets? en daarmee is het opgelost?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke ik zal de vraag beantwoorden:
Ik herken het.
En aan wie zou dat liggen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
ik zit ook met zo'n drama want vind er twee dus soort van wel leuk. maar met beide kom ik niet echt ff verder op het moment.
toch wel allen in dit geval. en geloof me neem dat maar van me aan, is niet alleen ik.quote:
goeie. niet eens zo zeer is het vraag van het moeten samen zijn. Meer dingen altijd alleen moeten doen. dus denk kun je zeggen als eenzaam in relatie iig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:37 schreef Justinn het volgende:
Is het probleem het ervaren van een 'eenzaam' (zie TT) gevoel, of de staat van het 'alleen zijn' (zie OP)? Dat zijn eigenlijk 2 verschillende begrippen, die weliswaar samen kunnen hangen maar dat niet per definitie doen.
Ik ben ook graag alleen, maar voel me nooit eenzaam
Geloven in jou? Mwehhhh. Ik denk dat je kansloos bent voor iedereen en zijn moeder met het gedrag van jou wat je hier op FOK! ten toon spreidt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel allen in dit geval. en geloof me neem dat maar van me aan, is niet alleen ik.
Nee dat snap ik niet. Ik heb mijn vele real life vrienden waar ik gewoon samen mee kan zijn. Een groot sociaal netwerkquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:41 schreef kree het volgende:
voor de rest heerlijk dat vrijgezelle leven eigenlijk, nergens rekening mee hoeven houden etc etc etc.
toch mis ik het samen zijn? snappen jullie dat?
Snap ik primaquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:41 schreef kree het volgende:
voor de rest heerlijk dat vrijgezelle leven eigenlijk, nergens rekening mee hoeven houden etc etc etc.
toch mis ik het samen zijn? snappen jullie dat?
Ik probeer dingen te ondernemen die ik leuk vind. En daarbij blijft er hopelijk wat plakken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:21 schreef kree het volgende:
[..]
en toen ging je beetje naar fok Meets? en daarmee is het opgelost?
Dingen ondernemen, doe je goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik probeer dingen te ondernemen die ik leuk vind. En daarbij blijft er hopelijk wat plakken.
Het is geen formule van doe dit, dan dat. Doe gewoon dingen die je leuk vindt en zorg dat daar nieuwe mensen bij zijn.
nee klopt idd. ik doe opzich wel hetzelfde, maar omdat er minder vissen in de vijver zijn maakt het ook de kansen wat kleiner.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik probeer dingen te ondernemen die ik leuk vind. En daarbij blijft er hopelijk wat plakken.
Het is geen formule van doe dit, dan dat. Doe gewoon dingen die je leuk vindt en zorg dat daar nieuwe mensen bij zijn.
Klopt, maar als je doel is een partner vinden dan is het wel handig als er andere mensen bij zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dingen ondernemen, doe je goed.
Ik heb zelf nooit een probleem met alleen dingen doen , het is soms zelfs makkelijker
Zoek een andere vijver met meer vissen. Ga op yoga of ballet of zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt idd. ik doe opzich wel hetzelfde, maar omdat er minder vissen in de vijver zijn maakt het ook de kansen wat kleiner.
al met al hoor ben ook al beetje instelling aan het krijgen. van tja wat boeit t eigenlijk ofzo. maarja toch zou ik het leuker vinden saampjes denk.
True maar om iemand te vinden kan je prima alleen stappen zetten . Sterker nog: je moet welquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, maar als je doel is een partner vinden dan is het wel handig als er andere mensen bij zijn.
Is zo maar persoonlijk vind ik dat wel moeilijker. Vind een groep makkelijker, dan kun je wat de kat uit de boom kijken op het begin.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True maar om iemand te vinden kan je prima alleen stappen zetten . Sterker nog: je moet wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |