Morguh Stig mijn allerliefstequote:
Lekker!quote:
Dotje schatje van mequote:
Goedemorgen Dottekequote:
Nog leuke plannen vandaag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dotje schatje van me
Hello, lekker geslapen?quote:
Ja best wel..Hoe heb jij geslapen?quote:
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt thee in voor The Stig en een kopje koffie voor Lovely, aannemende dat Lovely 's ochtends wel koffie drinkt
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegeten
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niksquote:
Amyquote:
Goedemorgen Amyquote:
En de avond liever thee ( heel soms wel een latte )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnog
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapenquote:
Ah dat is dan wel weer fijn..quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapen
O lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niks
En jij?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Ik ga naar Arnhem vandaag, kleindochter is jarig
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefstequote:
Dank je UNquote:
o dat is balen danquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
Ach ja.. doe je niks aan hequote:
Nee, en zo is er altijd wel iets of iemand die je slaap verstoortquote:
Hohoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
En dat zegt Dot, die zelf de liefste isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefste
Er kan er maar een de allerliefste zijn eh
Jussie is ook een lieffie en GG ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |