Blijf er dan weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:17 schreef kree het volgende:
niet dat het dan totaal nog iets van boeiend is, maar oke.
Waarom post je er dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:17 schreef kree het volgende:
niet dat het dan totaal nog iets van boeiend is, maar oke.
Kan je alweer wat bteer slapen GG?quote:
Maar jij wil vast geen mensen in je nieuwe topic die geen kut zelf te vertellen hebben.quote:
O dat is wel fijn gelukkigquote:
euh nee? maakte dat andere topic dan ook maar voor de lol.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij wil vast geen mensen in je nieuwe topic die geen kut zelf te vertellen hebben en ook niet passen in gangbare groepen.
Het is ook een opentopic Iedereen mag er posten en regels zijn er overal op FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee? maakte dat andere topic dan ook maar voor de lol.
tuurlijk wel ik val op vrouwen iig die wel eigen mening hebben
en voor de rest is het wat mij betreft open topic hoor zonder punten regels en duingen. zolang maar netjes blijven allemaal ben ik er oke mee.
hahaha ja dat snap ik wel, maar oke aan mijn topic zitten ff geen spelregels behalve de algemene die iedereen wel kent denk. niks met punten iig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een opentopic Iedereen mag er posten en regels zijn er overal op FOK!
Het is niet jouw topic omdat jij het hebt geopend en ook bepaal niet wat er wel of niet gezegd mag worden
O jee, niet tussen reclame of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat stom hè. Gister post gekregen en nu kan ik de envelop niet terugvinden.
Ja, dat snap ikquote:
Dat zeg je goed, wasquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee UN, je was er wel? Ik dacht te lezen dat je druk was met Jyske.
Lekker een bakkie koffie
Gelukkig maar, kan soms een zoektocht zijn als je iets kwijt bent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, al gevonden. Hij lag al in de oud papierbak.
Nou, echt wel. De meeste stress: de huissleutels kwijt zijn, in huis, terwijl je weg moet....quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan soms een zoektocht zijn als je iets kwijt bent.
Ja dat sooort dingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, echt wel. De meeste stress: de huissleutels kwijt zijn, in huis, terwijl je weg moet....
Blijkt die gewoon nog in de voordeur te zitten.![]()
* gebrokenglas zet snel zijn kop koffie neer en gaat daar een bolk plaatsen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat sooort dingen
DTS is weer open heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |