ik vind van welquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk nadeel heb zn voordeel
[..]
meningen...
'Meningen zijn net als oksels, die heeft iedereen. Maar dat betekent niet dat je aan iedereens oksels hoeft te ruiken.'
wat voor lego?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gisteren ook wat Lego besteld bij Bolpuntcom, ik voelde het aankomen, Het is nu onderweg naar de pakketenautomaat.
Want ik ben wel toe om te bouwen, zeker omdat ik morgen vrij ben.
Maandag ook vrij, want ik werd eerder vandaag door werk gebeld of ik zaterdag wil komen werken...
Wel excuses dat hij me op mijn vrije dag stoorde..
Ja deze is best goed te doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
misschien vanavond pizza bestellen nomnomnom, had jij gisteren besteld @:ama
en ik heb dit blikje gekocht, moest toen ook aan jou denken
[ afbeelding ]
Bestel je alleen echt lego of ook wel eens bricks varianten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gisteren ook wat Lego besteld bij Bolpuntcom, ik voelde het aankomen, Het is nu onderweg naar de pakketenautomaat.
Want ik ben wel toe om te bouwen, zeker omdat ik morgen vrij ben.
Maandag ook vrij, want ik werd eerder vandaag door werk gebeld of ik zaterdag wil komen werken...
Wel excuses dat hij me op mijn vrije dag stoorde..
https://www.sluban.nl/nl/(...)131/groups/a+nr+viewquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor lego?![]()
ik moet zoveel werken, kan wel janken lol. Maar probeer er niet over na te denken, dan is het ook weer zo voorbij.
https://www.lego.com/nl-nl/product/durrr-burger-77070quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oh ik had gisteren een burger besteld @:crack_
Ik heb heel veel varianten hier staan. Ook die varianten waarvan de steentjes kleiner zijn dan Lego. En die laat ik meestal ook via Ali komen..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Bestel je alleen echt lego of ook wel eens bricks varianten?
Ik wil voor mijn zoontje de titanic halen maar dan wel de budget china variant om het betaalbaar te houden
Zit aan deze te denkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb heel veel varianten hier staan. Ook die varianten waarvan de steentjes kleiner zijn dan Lego. En die laat ik meestal ook via Ali komen..
Deze is wel heel vet maar ik zou echt niet weten waar ik dat ding moet laten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit aan deze te denken9090 stukjes dus dat is wel iets waar we even mee bezig gaan zijn.
[ afbeelding ]
Boter is pas vet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze is wel heel vet maar ik zou echt niet weten waar ik dat ding moet laten.
We hebben het geluk thuis nog 2 slaapkamers vrij te hebben dus daar zou ik een legokamer van kunnen maken voor het bouwenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de bodem van de zee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh jaloersquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:00 schreef Questular het volgende:
[..]
We hebben het geluk thuis nog 2 slaapkamers vrij te hebben dus daar zou ik een legokamer van kunnen maken voor het bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |