Overleg heet dat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze moete nu toch wel opgestart zijn die ambtenaren
Je krijgt straks een uitnodiging voor een tweede gesprek in bikini.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze moete nu toch wel opgestart zijn die ambtenaren
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt straks een uitnodiging voor een tweede gesprek in bikini.
Ja, daarom juist dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Lees net verhaal van iemand die al 7 jaar op een. toeristen visum in thailand woont alles verkeerd deed, daarna was blacklisted voor 3 jaar en nu verdomme dat visum heeft gekregen.
En dan moet ik als brave snack door al die hoepeltjes springen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte wederom.
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updatesquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in onzekerheid dus.
Je was in eerste instantie wel meer te spreken over die andere woning toch?
En hebben ze aangegeven wanneer daar dan meer duidelijkheid over komt?
Goedquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updates
Jij zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GoedZal het vast wat makkelijker maken dat wachten in onzekerheid
Nouja dat is in principe wat ze eerder ook al hadden moeten doen natuurlijk, maar fijn als ze dat nu wel gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updates
Ze hebben het in eerste instantie stil gehouden om mij niet nog onzekerder te maken. Wat ik wel snap. Maar omdat het zo lang duurde fwerkte dat dan weer averechts... ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja dat is in principe wat ze eerder ook al hadden moeten doen natuurlijk, maar fijn als ze dat nu wel gaan doen
Maar eerst maar ff bijkomen
Is het nog niet zeker dat het niet zeker is?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Oh vrijdag is de branderij misschien wel of niet dicht dat is nog niet zeker.
Ja we moeten de groepsapp in de gaten houden wordt er gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nog niet zeker dat het niet zeker is?
Goed verhaal weer..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hebben het in eerste instantie stil gehouden om mij niet nog onzekerder te maken. Wat ik wel snap. Maar omdat het zo lang duurde fwerkte dat dan weer averechts... ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Het leven is uit mij gezogen, godsamme zegwanne GEZEIK
heb t idee dat ik niet heb geslapenquote:
Ze werken heel vaak langs elkaar heen bij de instelling. Is natuurlijk een best wel grote instelling hier..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed verhaal weer..
Zeker omdat je het ook al meerdere keren had aangegevenKan geen verrassing voor ze zijn geweest
elk nadeel heb zn voordeelquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb t idee dat ik niet heb geslapenkon daardoor wel makkelijk opstaan want was toch al wakker
meningen...quote:en nu veel overleggen met mensen die dingen willen bespreken die voor nu totaal niet relevant zijn en veel 'dit is mijn mening' wat ook niet relevant is. Zo onwijs vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |