SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je eerst heel hard gelachen hebt toen ze het over werken hadden.
Inmiddels ontvangenquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn bankrekening zou het wel fijn vinden als er salaris wordt overgemaakt.
En dan ook nog eens vakantiegeld
Moet je anders naar de voedselbank dit weekend?quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij vrienden eten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je anders naar de voedselbank dit weekend?
Heb nog niet gekeken, maar eens doen vanmiddag.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier op de spaarrekening, het nieuwe motor fondsquote:
is te heet voor haarquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil ze niet met je mee naar Thailand?
hier ook op de spaarrekening , misschien dat ik nog wat koop maar anders gaat het in het potje lening afbetalenquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op de spaarrekening, het nieuwe motor fonds
Maar toch ga je er eten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naaah
we matchen gewoon echt niet qua karakter
Monster denkt er hetzelfde over misschien. Verplicht bal uitgenodigd omdat ze weer in het land is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |