Zou ze hem nog vragen om de uitspraken van Nanninga?<quote:Op maandag 15 september 2025 19:05 schreef Eightyone het volgende:
Joost Eerdmans weer.
Wat wordt 'ie toch steeds op een schild gehesen (iig verwacht ik dat Eva dat ook gaat doen, ze slijmt sowieso vaak met haar gasten - tenzij het Nicolien Vroonhoven is).
Elke keer als Douwe Bob genoemd wordt zakt hij iets dieper onder de tafel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of Slettenhaar nu echt goede reclame voor de VVD is nu.
Ik heb nog nooit iemand zoveel woorden horen gebruiken, om echt helemaal niks te zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of Slettenhaar nu echt goede reclame voor de VVD is nu.
Hij is gestopt met werken, dat is in Hilversum zo'n beetje hetzelfde, denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Eightyone het volgende:
Er wordt over Martijn Krabbé gepraat alsof 'ie al dood is.
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:07 schreef StephanL het volgende:
Vegan streaker![]()
Wel lief dat die zo rustig was
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?
Bij Eva weet ik niet. Hij begon inderdaad zoals hierboven ziet bij Paul de Leeuw, dat weet ik nog. Later volgens mij ook bij andere programma’s, maar zou alleen niet weten welke.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?
https://www.ad.nl/show/ve(...)-je-outfit~a7bd030c/quote:Hij werd in 2010 veroordeeld tot een cel- en taakstraf omdat hij een jaar eerder 2500 nertsen had vrijgelaten uit een fokkerij. Later moest Janssen vijftien maanden de gevangenis in voor brandstichting bij een eendenslachterij in Ermelo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |