Ja, maar dat doet het ook als ik het dekbed wel in de overtrek stopquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat dit dan niet allemaal door de war als je slaapt?
Ja ik vind het ook niet heel praktisch klinken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het dekbed los op de overtrekMaar wat als je nou 's nachts allemaal gaat draaien en doen, dan zit je 's ochtends helemaal in de knoop
Maar hoe kun je dan het dekbed lekker om je voeten heenslaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het ook als ik het dekbed wel in de overtrek stop
Want ik heb #slaapskills
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het dekbed los op de overtrekMaar wat als je nou 's nachts allemaal gaat draaien en doen, dan zit je 's ochtends helemaal in de knoop
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het ook als ik het dekbed wel in de overtrek stop
Want ik heb #slaapskills
Dat kan prima ook als het er los opligtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan het dekbed lekker om je voeten heenslaan?
Ja ok, dat lukt me bij van die hotellakens ook wel inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan prima ook als het er los opligt
Kan ook prima met 2 dekens oid
Denk niet dat die in je vriezer ligtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
ik zoek nog eens een heel fijn dekbedovertrek
Nattjasmin van de Ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
Wol.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
Ik krijg ladingen reclame van zelestaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
oh, jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat die in je vriezer ligt
Ik heb het winterdekbed al jaren niet meer uit de kast gehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap nog steeds gewoon onder alles, want anders is het veel te koud joh
zelesta spamt mijn reels enzo ook steeds vol.... met die nep slaapzakken zonder ritsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg alleen maar reclame over wollen deken tegenwoordig
ik houd van reelsfilmpjes scrollenquote:
Oh. Ik heb van het winter zelfs 3 dekbedden op bed gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het winterdekbed al jaren niet meer uit de kast gehaald.
Ik ook, maar Instagram is stuk. Mijn telefoon wordt gloeiend heetquote:
Dat zijn toch van die plastic dekensquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelesta spamt mijn reels enzo ook steeds vol.... met die nep slaapzakken zonder rits
Je mag die van mij ook wel hebben anders.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Ik heb van het winter zelfs 3 dekbedden op bed gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |