Ben dit jaar nog niet geweest dus neequote:
Ja dat is het ook. En vooral als je nog zo jong bent en je hebt nog een hele toekomst voor je en die stort zo in. Echt zo heftig.quote:
Schiet eens op joh!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben dit jaar nog niet geweest dus nee
Echt he. 32 jaar, kleine op komst, carrière gaat goed, geld stroomt binnen en dan ditquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. En vooral als je nog zo jong bent en je hebt nog een hele toekomst voor je en die stort zo in. Echt zo heftig.
"Oh haai ik ben koud en nat en jij bent warm en droog!” ~ Hedwigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Heerlijk de kat komt kroelen met mij op precies dit moment natuurlijk.
Ja het leven is oneerlijk en kut. Zo'n jonge vent en ook heel sportief, wat ik las, echt zo oneerlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he. 32 jaar, kleine op komst, carrière gaat goed, geld stroomt binnen en dan dit
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het leven is oneerlijk en kut. Zo'n jonge vent en ook heel sportief, wat ik las, echt zo oneerlijk.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh haai ik ben koud en nat en jij bent warm en droog!” ~ Hedwig
Voelt als een deal met de duivel tien jaar geledenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he. 32 jaar, kleine op komst, carrière gaat goed, geld stroomt binnen en dan dit
gewoon met dit weer een gastendoekje paraat hebben liggen: even snel afdrogen, daarna mag je komen kroelenquote:
Denk dat Hedwig het wel een goeie deal vindtquote:
Of nicotine?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voelt als een deal met de duivel tien jaar geleden
Ik lees hier vooral bier zuipen in.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik kwam er achter dat hier morgenavond een feest begint.
Grote tent, kermis er bij en de burgemeester slaat het eerste vat aan. Ik doe het er voor
Slecht onderhandelt wel danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voelt als een deal met de duivel tien jaar geleden
Dat is het planquote:
Ik denk niet dat dat werkt bij haar want ze heeft alleen geduld als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon met dit weer een gastendoekje paraat hebben liggen: even snel afdrogen, daarna mag je komen kroelen
Ik vind het dan wel een goede deal dat ze gewoon komt 's avonds als ik haar roep.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat Hedwig het wel een goeie deal vindt
Kwiewsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:ltvdk @:grmbl![]()
![]()
Dat je nog maar vele jaren lange wandelingen mag maken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |