SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
met kindertoeslag? Klinkt als een goede deal, dat wil ik wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg je dan van die kleine pakjes erbij?
gewoon alsnog instellen als profielfoto op linkedinquote:
u bent niet de enigequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gehoopt op een betere foto, ngl.
viel mee, ben gewoon kleinquote:
sterkte. Kan je niet beter morgen dan ook thuis zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen nog 1 dagje doorkomen met diarree, daarna mag ik paar dagen thuis zitten.
Al die tijd over je heen gekekenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met kindertoeslag? Klinkt als een goede deal, dat wil ik wel?
[..]
gewoon alsnog instellen als profielfoto op linkedin![]()
[..]
u bent niet de enige
[..]
viel mee, ben gewoon klein
xD
Maargoed, er bestaat nog een kans dat er meer foto's zijn. Hoop het wel, er staat 'zie hier de foto's en hier de impressie'. Maar er is alleen een impressie van ongeveer 15 foto's. Hoop niet dat dat het is, is ook gewoon zonde dat je daarvoor een hele dag een fotograaf laat komen toch?
Beterschap!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen nog 1 dagje doorkomen met diarree, daarna mag ik paar dagen thuis zitten.
daarom praat (soort van) ik zo hard, vergelijkbaar met de kleine hondenkeffertjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die tijd over je heen gekeken
sterkte voor je collega'squote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar ze hebben al zoveel gemist. Kan beter dagje op halve kracht doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sterkte. Kan je niet beter morgen dan ook thuis zitten.
Ik zal het ze doorgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom praat (soort van) ik zo hard, vergelijkbaar met de kleine hondenkeffertjes
[..]
sterkte voor je collega's
Daar wil ik dan altijd op gaan staanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom praat (soort van) ik zo hard, vergelijkbaar met de kleine hondenkeffertjes
[..]
sterkte voor je collega's
Halve lessen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben al zoveel gemist. Kan beter dagje op halve kracht doen.
Steeds halve zinnen of zinnen met halve woordenquote:
W ga n ev ie tel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Steeds halve zinnen of zinnen met halve woorden
Gaan ze je zoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het ze doorgeven.
"Luister dames, jullie krijgen veel sterkte toegewenst van Krek underscore van het bekende FOK!forum. Dit omdat ik hevig aan de dunne ben"
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar wil ik dan altijd op gaan staan
He is back!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Laag kutvolk![]()
Bekijk deze YouTube-video
Sorryquote:
Jow kerel watskebeurt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Laag kutvolk![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wollah wa is jouw probleem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |