abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217771368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Cherni het volgende:

[..]
Kilo's afvallen terwijl je eetpatroon en levenstijl niet gewijzigd is, dan moeten alarmbellen gaan rinkelen. Vaak geef je daar niet zoveel aandacht aan omdat je je kerngezond voelt.
De vader van mijn kind was 40, had enorme last van zijn rug en zes weken later overleed hij aan uitgezaaide longkanker, je weet het gewoon nooit het is een echte sluipmoordenaar.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 18:48:17 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217771416
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat hoeft niet. Het is vaak een sluipmoordenaar.
Ik heb zelf ook longkanker, maar die is gelukkig niet uitgezaaid. En ik voelde mij prima en had nergens last van. Het was een toevalsbevinding die gedaan werd bij een PET-scan vanwege mijn prostaatkanker.
Deel graag meer. Vind dat altijd erg interessant.

Het is ook super selfish, maar ik zou zo graag meer details over Freek zien. Had hij echt helemaal geen klachten behalve afvallen? Dat zou wel heel eng zijn.

Ergens probeer ik mezelf natuurlijk ook gerust te stellen door te hopen dat iemand gewoon te lang klachten negeerde.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_217771436
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat hoeft niet. Het is vaak een sluipmoordenaar.
Ik heb zelf ook longkanker, maar die is gelukkig niet uitgezaaid. En ik voelde mij prima en had nergens last van. Het was een toevalsbevinding die gedaan werd bij een PET-scan vanwege mijn prostaatkanker.
Uiteraard hoeft dat niet. Als ik niet naar de huisarts was geweest was het mogelijk 1 jaar later nog niet ontdekt. Ik was gewoon aan het werk incluis giga veel klussen bij familie. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat afvallen uit het niets terwijl je je verder kerngezond voelt het tijd is om toch even een huisarts te bezoeken. Mijn huisarts maakte gelijk een spoed bezoek voor echo(buikstreek) en longfoto.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 18:56:33 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217771495
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Een kennis van mij is na ruim 3 jaar overleden nadat longkanker vast is gesteld en heeft nog in relatieve gezondheid kunnen leven. En een oud-collega is inmiddels ook een jaar of 3 terminaal en dat gaat op vermoeidheid na heel redelijk. Schijnbaar is de aftakeling behoorlijk te vertragen ten opzichte van vroeger.
Is helaas niet altijd zo te stellen, het hangt ook van de genmutatie af. Zijn ook voorbeelden waar het binnen 2 maanden gedaan is bij een relatief een jong iemand. Ik hoop dat hij de geboorte van zijn kind eind dit jaar nog mee gaat maken. ;(
  dinsdag 27 mei 2025 @ 18:59:16 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217771521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:43 schreef Micson het volgende:

[..]
Waarom moeten jij en vele anderen eigenlijk een recensie van hun muziek geven in hun reactie? Wie boeit het wat jij van de muziek van Suzan en Freek vindt? Hoe is dit relevant? Ik vind het walgelijk.
Opvallend veel mensen beginnen hun steunbetuiging met een regeltje in de trant van 'geen fan van hun muziek, maar...'

Uit vrees dat anderen denken dat ze er misschien wel van houden, gok ik.
pi_217771610
Maar ja, ik wil er niet te veel over kwijt. Want je wil ook geen aandacht trekken of medelijden creëren. Ik ben vrij nuchter en hoeft met mij geen tekening te houden om mij hard aan ye pakken tijdens ern discussie op fok. Overigens geniet ik zoals ik mijn hele leven al doe. O

Maar ondanks dat was ik al te laat omdat ik uitzaaiingen had naar gelukkig alleen maar de bijnieren. De bron hebben ze later ontdekt(longen). Ik heb dan nog alle mazzel dat ondanks ik longkanker heb fase 4 ik mogelijk nog 20 jaar kan leven of het is achter een jaar afgelopen. De oncoloog weet het niet. 1,5 jaar om de 3 weken chemo/immunotherapie gehad, operatie ivm verwijderen bijnieren.

Alles komt er nu op aan dat de handel stabiel blijft. En het hele bijzondere is nog dat een tumor op de longen niet te zien is met scans. Dat schijnt een uitzondering te zijn die in de lectuur en of statistiek nauwelijk voorkomt. Met dank aan het ziekenhuis te Maastricht ben ik zeer goed geholpen. Denk nog vaak terug aan de chirurg. Keihard maar wel een vakman.

Maar goed ik ben 63. Ook jong maar 32 dat is echt triest.
pi_217771638
Ken ik niet, maar 32 en longkanker, dat is behoorlijk klote...
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 19:14:47 #58
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217771688
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:05 schreef Cherni het volgende:
Maar ja, ik wil er niet te veel over kwijt. Want je wil ook geen aandacht trekken of medelijden creëren. Ik ben vrij nuchter en hoeft met mij geen tekening te houden om mij hard aan ye pakken tijdens ern discussie op fok. Overigens geniet ik zoals ik mijn hele leven al doe. O

Maar ondanks dat was ik al te laat omdat ik uitzaaiingen had naar gelukkig alleen maar de bijnieren. De bron hebben ze later ontdekt(longen). Ik heb dan nog alle mazzel dat ondanks ik longkanker heb fase 4 ik mogelijk nog 20 jaar kan leven of het is achter een jaar afgelopen. De oncoloog weet het niet. 1,5 jaar om de 3 weken chemo/immunotherapie gehad, operatie ivm verwijderen bijnieren.

Alles komt er nu op aan dat de handel stabiel blijft. En het hele bijzondere is nog dat een tumor op de longen niet te zien is met scans. Dat schijnt een uitzondering te zijn die in de lectuur en of statistiek nauwelijk voorkomt. Met dank aan het ziekenhuis te Maastricht ben ik zeer goed geholpen. Denk nog vaak terug aan de chirurg. Keihard maar wel een vakman.

Maar goed ik ben 63. Ook jong maar 32 dat is echt triest.
Ik wens je nog vele jaren toe! Hoop dat het goed met je blijft gaan.
pi_217771744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef -river- het volgende:

[..]
De vader van mijn kind was 40, had enorme last van zijn rug en zes weken later overleed hij aan uitgezaaide longkanker, je weet het gewoon nooit het is een echte sluipmoordenaar.
Dat kan natuurlijk. Dat is een collega van mij ook overkomen en was zo rond de 50. Ook enorme rugpijn. Had nog circa 6 maanden geleefd. En op jonge leeftijd en zeer jonge kinderen in huis is dat echt een drama. De mooiste tijd is sowieso tussen je 14e en pak weg 50ste. Althans dat is mijn beleving. Niet dat boven de 60 slecht is. Verre van maar op die leeftijd is zowat bijna geen uitdaging meer. Mensen die roepen dat het pensioen pas genieten is, hebben dan te veel gemist.
pi_217771772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik wens je nog vele jaren toe! Hoop dat het goed met je blijft gaan.
We gaan ervan uit. Kan fok zo nu en dan niet missen. :) och ook in mijn omgeving in rl roepen ze wel eens waar maak je je in godsnaam nog druk over. Maar ik heb de discussie nog altijd nodig. Zolang ik daar nog zin in heb gaat het mij goed. Maak mij nog altijd kwaad bij bepaalde onderwerpen zoals langer doorwerken, het schuiven met goedkope arbeid etc etc :) :)

Hoop dat het met Freek ook zo is dat hij nog lang kan leven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cherni op 27-05-2025 19:31:27 ]
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:25:36 #61
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217771777
Wat ongelooflijk verdrietig ;(
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217772034
Precies wat Youp zingt

Bekijk deze YouTube-video

:{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:56:27 #63
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217772200
Dat slaat weer echt helemaal nergens op, dat het in het leven zo gaat voor sommigen.
Wat ontzettend triest.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 20:00:09 #64
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217772262
Wat in- en intriest dit. Zo jong nog en toekomstig vader. Dit raakt me echt.

Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 20:00:37 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217772269

Interview 6 dagen geleden, gaat nog over niet lekker voelen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 mei 2025 @ 20:02:06 #66
22592 crew  Ole
pi_217772279
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:00 schreef Momo het volgende:

Interview 6 dagen geleden, gaat nog over niet lekker voelen.
Oef.. en dat nu we dit weten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_217772483
ik heb niks met hun muziek, maar het is echt heel oneerlijk en ongeloofelijk triest en kut voor hen ;(
  dinsdag 27 mei 2025 @ 20:27:31 #68
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_217772649
Ongelooflijk treurig nieuws. Die kutziekte ook steeds :(
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_217772676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk. Dat is een collega van mij ook overkomen en was zo rond de 50. Ook enorme rugpijn. Had nog circa 6 maanden geleefd. En op jonge leeftijd en zeer jonge kinderen in huis is dat echt een drama. De mooiste tijd is sowieso tussen je 14e en pak weg 50ste. Althans dat is mijn beleving. Niet dat boven de 60 slecht is. Verre van maar op die leeftijd is zowat bijna geen uitdaging meer. Mensen die roepen dat het pensioen pas genieten is, hebben dan te veel gemist.
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent. Als je geluk hebt tenminste. En bij elk pijntje denk je het ergste. Vooral na dit soort berichten. :{
pi_217773079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:30 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent.
Zo klinkt het wel heel dramatisch. Ik word volgend jaar 40, maar heb het idee dat het leven net begint.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 21:12:20 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217773146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:30 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent. Als je geluk hebt tenminste. En bij elk pijntje denk je het ergste. Vooral na dit soort berichten. :{
Daar zou ik (44) weleens ruim overheen kunnen zijn (combinatie van meerdere medische dingen).
pi_217773159
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:06 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Zo klinkt het wel heel dramatisch. Ik word volgend jaar 40, maar heb het idee dat het leven net begint.
oh, ik word het binnenkort maar realiseer mij echt wel dat ik de helft wel gehad heb, maar dat zal echt aan je eigen ervaringen en perspectieven liggen :Y
  dinsdag 27 mei 2025 @ 21:16:52 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217773217
Met die muziek heb ik weinig, Maar dit is dieptriest 32 jaar jong succesvol binnekort vader worden en dan krijg je dit te horen. Kan er niet goed bij.
ik wens hem en zijn vrouw veel sterkte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217773254
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:06 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik hoop voor je dat het zo blijft. ;)
  dinsdag 27 mei 2025 @ 21:20:04 #75
3542 Gia
User under construction
pi_217773277
Schrok enorm van dit slechte nieuws. En ja, ik durf best toe te geven dat ik die liedjes vaak luidkeels meezing, ook al ben ik geen diehard fan. Het is gewoon goed en klinkt mooi samen.
Kanker is echt een sluipmoordenaar. Het wordt tijd dat er iets komt dat kanker kan genezen, of het tenminste chronisch maakt, maar je er niet aan sterft.

Wat @Cherni vertelt herken ik wel, van de tijd dat ik borstkanker had; je wil geen speciale behandeling, je wilt niet als 'ziek' gezien worden.
Je wilt juist sterk blijven voor je omgeving.

Het is gewoon een kloteziekte die iedereen kan treffen. Maar met 32 en een kindje op komst is echt verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')