De vader van mijn kind was 40, had enorme last van zijn rug en zes weken later overleed hij aan uitgezaaide longkanker, je weet het gewoon nooit het is een echte sluipmoordenaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kilo's afvallen terwijl je eetpatroon en levenstijl niet gewijzigd is, dan moeten alarmbellen gaan rinkelen. Vaak geef je daar niet zoveel aandacht aan omdat je je kerngezond voelt.
Deel graag meer. Vind dat altijd erg interessant.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Het is vaak een sluipmoordenaar.
Ik heb zelf ook longkanker, maar die is gelukkig niet uitgezaaid. En ik voelde mij prima en had nergens last van. Het was een toevalsbevinding die gedaan werd bij een PET-scan vanwege mijn prostaatkanker.
Uiteraard hoeft dat niet. Als ik niet naar de huisarts was geweest was het mogelijk 1 jaar later nog niet ontdekt. Ik was gewoon aan het werk incluis giga veel klussen bij familie. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat afvallen uit het niets terwijl je je verder kerngezond voelt het tijd is om toch even een huisarts te bezoeken. Mijn huisarts maakte gelijk een spoed bezoek voor echo(buikstreek) en longfoto.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Het is vaak een sluipmoordenaar.
Ik heb zelf ook longkanker, maar die is gelukkig niet uitgezaaid. En ik voelde mij prima en had nergens last van. Het was een toevalsbevinding die gedaan werd bij een PET-scan vanwege mijn prostaatkanker.
Is helaas niet altijd zo te stellen, het hangt ook van de genmutatie af. Zijn ook voorbeelden waar het binnen 2 maanden gedaan is bij een relatief een jong iemand. Ik hoop dat hij de geboorte van zijn kind eind dit jaar nog mee gaat maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een kennis van mij is na ruim 3 jaar overleden nadat longkanker vast is gesteld en heeft nog in relatieve gezondheid kunnen leven. En een oud-collega is inmiddels ook een jaar of 3 terminaal en dat gaat op vermoeidheid na heel redelijk. Schijnbaar is de aftakeling behoorlijk te vertragen ten opzichte van vroeger.
Opvallend veel mensen beginnen hun steunbetuiging met een regeltje in de trant van 'geen fan van hun muziek, maar...'quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom moeten jij en vele anderen eigenlijk een recensie van hun muziek geven in hun reactie? Wie boeit het wat jij van de muziek van Suzan en Freek vindt? Hoe is dit relevant? Ik vind het walgelijk.
Ik wens je nog vele jaren toe! Hoop dat het goed met je blijft gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:05 schreef Cherni het volgende:
Maar ja, ik wil er niet te veel over kwijt. Want je wil ook geen aandacht trekken of medelijden creëren. Ik ben vrij nuchter en hoeft met mij geen tekening te houden om mij hard aan ye pakken tijdens ern discussie op fok. Overigens geniet ik zoals ik mijn hele leven al doe. O
Maar ondanks dat was ik al te laat omdat ik uitzaaiingen had naar gelukkig alleen maar de bijnieren. De bron hebben ze later ontdekt(longen). Ik heb dan nog alle mazzel dat ondanks ik longkanker heb fase 4 ik mogelijk nog 20 jaar kan leven of het is achter een jaar afgelopen. De oncoloog weet het niet. 1,5 jaar om de 3 weken chemo/immunotherapie gehad, operatie ivm verwijderen bijnieren.
Alles komt er nu op aan dat de handel stabiel blijft. En het hele bijzondere is nog dat een tumor op de longen niet te zien is met scans. Dat schijnt een uitzondering te zijn die in de lectuur en of statistiek nauwelijk voorkomt. Met dank aan het ziekenhuis te Maastricht ben ik zeer goed geholpen. Denk nog vaak terug aan de chirurg. Keihard maar wel een vakman.
Maar goed ik ben 63. Ook jong maar 32 dat is echt triest.
Dat kan natuurlijk. Dat is een collega van mij ook overkomen en was zo rond de 50. Ook enorme rugpijn. Had nog circa 6 maanden geleefd. En op jonge leeftijd en zeer jonge kinderen in huis is dat echt een drama. De mooiste tijd is sowieso tussen je 14e en pak weg 50ste. Althans dat is mijn beleving. Niet dat boven de 60 slecht is. Verre van maar op die leeftijd is zowat bijna geen uitdaging meer. Mensen die roepen dat het pensioen pas genieten is, hebben dan te veel gemist.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef -river- het volgende:
[..]
De vader van mijn kind was 40, had enorme last van zijn rug en zes weken later overleed hij aan uitgezaaide longkanker, je weet het gewoon nooit het is een echte sluipmoordenaar.
We gaan ervan uit. Kan fok zo nu en dan niet missen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wens je nog vele jaren toe! Hoop dat het goed met je blijft gaan.
Oef.. en dat nu we dit wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:00 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interview 6 dagen geleden, gaat nog over niet lekker voelen.
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent. Als je geluk hebt tenminste. En bij elk pijntje denk je het ergste. Vooral na dit soort berichten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Dat is een collega van mij ook overkomen en was zo rond de 50. Ook enorme rugpijn. Had nog circa 6 maanden geleefd. En op jonge leeftijd en zeer jonge kinderen in huis is dat echt een drama. De mooiste tijd is sowieso tussen je 14e en pak weg 50ste. Althans dat is mijn beleving. Niet dat boven de 60 slecht is. Verre van maar op die leeftijd is zowat bijna geen uitdaging meer. Mensen die roepen dat het pensioen pas genieten is, hebben dan te veel gemist.
Zo klinkt het wel heel dramatisch. Ik word volgend jaar 40, maar heb het idee dat het leven net begint.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent.
Daar zou ik (44) weleens ruim overheen kunnen zijn (combinatie van meerdere medische dingen).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Sowieso begint bij je 40e langzaam het besef te komen dat je op de helft bent. Als je geluk hebt tenminste. En bij elk pijntje denk je het ergste. Vooral na dit soort berichten.
oh, ik word het binnenkort maar realiseer mij echt wel dat ik de helft wel gehad heb, maar dat zal echt aan je eigen ervaringen en perspectieven liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel dramatisch. Ik word volgend jaar 40, maar heb het idee dat het leven net begint.
Ik hoop voor je dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel dramatisch. Ik word volgend jaar 40, maar heb het idee dat het leven net begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |