maar lekkere kitten kerriequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik maar gewoon een pizza ga maken, helemaal geen zin om naar buiten te gaan nu
Ja eens, maar pizza met spekjes?quote:
Wel veel meer trek in eigenlijk jaquote:
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:quote:
Je ne comprends pasquote:
ja gewoon doen, ben je daarna blijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel veel meer trek in eigenlijk jaMaar dan moet ik met de auto gaan, hoerig kutweer hier
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:
CE: “Iemand hier is stiekem al op Frans-cursus geweest”
Antwoord daarop was “wie?”
Daar houd ik je aanquote:
ja weet niet of fransen nou zo'n goed gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig begrepen een paar mensen het vrijwel meteen. Mijn Franstalige collega niet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:
CE: “Iemand hier is stiekem al op Frans-cursus geweest”
Antwoord daarop was “wie?”
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig begrepen een paar mensen het vrijwel meteen. Mijn Franstalige collega niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Bijna 168 uur per week.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk je tegenwoordig part-time?
Krijg je dan van die kleine pakjes erbij?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo de taksi proberen @:ltvdk
als ie hier bevalt, ga je hem dan halen? Dan moet je vanavond alsnog de deur uit
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Woepsie, de foto's van het congres zijn binnen en had gehoopt dat er een mooie nieuwe professionele foto van mezelf uit zou komenPrachtig. Direct inlijsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Woepsie, de foto's van het congres zijn binnen en had gehoopt dat er een mooie nieuwe professionele foto van mezelf uit zou komenHad gehoopt op een betere foto, ngl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |