SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dobbelstenen en digitale thermometer. Dus dat kan daar wel tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, is het een pakketje wat dat aan kan?
[..]
wat stom
Ze zien nu toch al hoe je in vorm bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Enige waar ik niet eerlijk over was was dat 4 5 dagen train. Maar goed
vast niet, klinkt als moeitequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij vroeg hoeveel dagen ik per week zou trainen en hoeveel uur. Dus zei vier a vijf dagen. Toen vroeg die hoeveel uur het is. Het is 2 uur per dag die groepsles.
Maar ik ga maar 1 keer per week :p maar of ze die gym gaan bellen betwijfel ik
Atten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Goedkope koffie is goedgekeurd voor de onbewuste koffiedrink momenten.
Bij eten heb je het woord vreten voor gulzig eten. Heb je zoiets ook voor dinken
Hebbie een leuke verjaardag tot nu toe?quote:
Hoe heb jij die vlierbloesemsiroop gemaakt? Er staat hier achter veel dis misschien zo ook wat bloesem knippenquote:
Nou hopen idd. Ik krijg sowieso een visum want ze hebben ook een 6 months multi entry visum en soms geven ze die ipv de dtv. Maar voor die 6 maanden visum zijn de regels makkelijker en hij is goedkoper dus hoop dat ik die dtv krijgquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Klinkt niet heel erg verkeerd @:bitterbal
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart opquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebbie een leuke verjaardag tot nu toe?![]()
Soort van cursus vanuit STAP-budgetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij vroeg hoeveel dagen ik per week zou trainen en hoeveel uur. Dus zei vier a vijf dagen. Toen vroeg die hoeveel uur het is. Het is 2 uur per dag die groepsles.
Staat ze daar in een kort broekje en topje te vechten straks. Even kijken of ze webcams hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The lethal killer ninja and semi Nazi from Rotterdam, Boemiebal.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart op
Hmm atten klopt wel redelijk denk ik? De slordigheid mist maar weet ook niet heel goed hoe je dat precies zou doen bij drinkenquote:
Dit is geen feest maar een straf.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart op
Krijgt ze allemaal gedragen mannendonderbroeken naar zich toegegooid.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat ze daar in een kort broekje en topje te vechten straks. Even kijken of ze webcams hebben.
Straks gaan ze elke keer kijken of je er wel bent. Moet je wel echt 10 uur per week trainen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |