Mwa veel, dat is ook weer overdreven, want dan pak je wel meer punten, de balans klopt(e) gewoon niet, dan kan je door de ondergrens zakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is gewoon veel te sterk. Mentaal zijn ze door het ijs gezakt, maar puur op voetbal, toen het weer ging functioneren, waren ze zo goed als onverslaanbaar. Het is ook niet voor niets dat deze groep meerdere wedstrijden om heeft weten te draaien.
Een fatsoenlijke doelman helpt anders wel hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa veel, dat is ook weer overdreven, want dan pak je wel meer punten, de balans klopt(e) gewoon niet, dan kan je door de ondergrens zakken.
En ik zie nu ook nog geen aankopen (of berichten ervan) die het verdedigend wat stabieler maken, maar dat kan nog komen uiteraard.
Wel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke doelman helpt anders wel hoor.
Volgens rikkert verregaande gesprekken maar het bedrag hoger dan 35 miljoen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:51 schreef ISVV het volgende:
Begint ee toch op te lijken dat Tillman voor 35 miljoen naar Leverkusen gaatwat een ellende
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens rikkert verregaande gesprekken maar het bedrag hoger dan 35 miljoen.
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aan
Het is Ten Hag. Die betaalde 100 mio voor een clown uit Amsterdam. Dan zou 250 mio wel reëel zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aan
De speler wil weg, als het klopt dat hij al voor 5 jaar overeenstemming heeft, dan wordt het moeilijk de hoofdprijs vragen, nou ja vragen mag wel maar krijgen is wat anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is Ten Hag. Die betaalde 100 mio voor een clown uit Amsterdam. Dan zou 250 mio wel reëel zijn.
(ik vermoed dat die Duitsers er niet intrappen)
Bij die clown gold dat ook. Die liep aardig stennis te maken op het einde, dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
De speler wil weg, als het klopt dat hij al voor 5 jaar overeenstemming heeft, dan wordt het moeilijk de hoofdprijs vragen, nou ja vragen mag wel maar krijgen is wat anders.
Er was natuurlijk ook geen reden om hem niet te laten gaan voor dat geld en het salaris wat die spelers in het vooruitzicht wordt gesteld is ook niet mals, maar ik geloof dat het door vd Sar z'n relatie met ManU kwam dat het de echte hoofdprijs werd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij die clown gold dat ook. Die liep aardig stennis te maken op het einde, dat kan ik mij nog wel herinneren.
Het is volgens mij ook dat Ajax gewoon de poot stijf houdt. En dan met zo'n gekke Ten Hag... Want die clown was hoogstens 10 mio waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was natuurlijk ook geen reden om hem niet te laten gaan voor dat geld en het salaris wat die spelers in het vooruitzicht wordt gesteld is ook niet mals, maar ik geloof dat het door vd Sar z'n relatie met ManU kwam dat het de echte hoofdprijs werd.
Ik ga het niet ontkennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat forumuser @:VEM2012 Anthony een clown vindt.
Daar speelde wel wat meer dan alleen de afwezigheid van Tillman in die periode. We hebben ook met Tillman erbij vreselijke zaadpotten gespeeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd hoe PSV het vertrek van Tillman gaat opvangen. Verschil tussen een PSV met, en zonder hem, was tijdens zijn blessure dit jaar echt mega.
Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval, ga er vanuit dat het onzin is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:45 schreef Tarado het volgende:
En Luuk naar Rangers, is daar iets van waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |