Ja, bedankt. Alvast voor 2026.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oepsnou dan heeft luctor hem vast te pakken
Geen dank, niet vergeten he als het zover isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Alvast voor 2026.
HIer motregent het.quote:
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank, niet vergeten he als het zover is
Of juist niet. Want nu heeft hij weer tijd om op FOK! te zitten in plaats te werken.quote:
quote:What elements make an industrial area ideal for wandering?
quote:An industrial area with wandering appeal has an intriguing mix of ruggedness, mystery, and unexpected beauty. Here are some elements that make it perfect for exploration:
Layered architecture – Old factories, towering smokestacks, and rust-covered machinery create a visual feast for curious minds. The contrast between decay and endurance tells a story.
Hidden paths & tunnels – Secret alleyways, abandoned rail tracks, and underground tunnels add a sense of adventure.
Unique lighting & atmosphere – Fog, steam, or dim industrial lighting can make the setting feel cinematic, lending an eerie, dreamlike quality.
Unexpected pockets of nature – Overgrown ivy, wildflowers, or small patches of greenery reclaiming the land add a sense of organic contrast.
Echoes of history – Crumbling signs, forgotten tools, or remnants of old industry give insight into past lives and bustling operations.
Artwork & graffiti – Street art breathes life into worn-down surfaces, transforming abandoned spots into urban canvases.
Sense of solitude – The feeling of being one of the few explorers in a sprawling space creates an almost meditative experience.
Industrial sounds – Distant clanging, humming machines, or the whistle of wind through steel structures add to the immersive atmosphere.
A space like this sparks curiosity, encourages discovery, and transforms wandering into an experience rather than just movement. Would you picture this area as post-apocalyptic, thriving, or frozen in time?]
Met zoveel seizoenen lijkt het toch veel op elkaar?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben laatst eindelijk eens begonnen met DexterZit nu geloof ik net in seizoen 5
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is onze allerliefste GRMBL jarig[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerd !!!![ afbeelding ]
@:ltvdk
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK gefeliciteerd en nog vele stapjes jaren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:46 schreef UitStraling het volgende:
@:LTVDK proficiat en nog vele 35% stickertjes toegewenst [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik haat verjaardagen, maar GRMBL gefeliciteerd
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mogguh
Gefeliciteerd grmbl
Mijn frambozen staan in de oven want ik was ze vergeten te ontdooien gisteren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd GRMBL! Maak er een mooie dag van
Bedankt allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:LTVDK![]()
Hier, nog een mooi industrieterreintje voor je om lekker te wandelen![]()
[ afbeelding ]
Don't blame me, gratis van MS CoPilot gekregen![]()
Oeps ik heb iets veroorzaakt zo te zienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal![]()
![]()
Ben jij LTVDK zijn moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ik heb iets veroorzaakt zo te zien
Sow.quote:
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig wasquote:
Nou dan heb je dus ook niet zo veel veroorzaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig was
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig was
Hoop het nietquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan heb je dus ook niet zo veel veroorzaakt
hij is echt jarig dottekequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar ik felicteerde hem wel terwijl hij niet jarig is en nu gaat iedereen hem feliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |