Dan is Ikea goedkoper. Of wil je perse met leopardprint of hartjesquote:
ZIJN ER BEDDEN DIE 220 LANG ZIJN?!?!?!?!?!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar als er bedden zijn met een lengte van 220 dan zullen er ook hoeslakens voor moeten zijn.
Voor de Ikea moet ik helemaal naar Kanaleneiland en dan moet je heel die prutswinkel door. Wat kosten ze daar dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Dan is Ikea goedkoper. Of wil je perse met leopardprint of hartjes
Er gaat een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ZIJN ER BEDDEN DIE 220 LANG ZIJN?!?!?!?!?!!
Dit zijn de hoeslakens van de Ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Dan is Ikea goedkoper. Of wil je perse met leopardprint of hartjes
Ja dit is ook echt onzin die ik nog nooit eerder heb gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor de Ikea moet ik helemaal naar Kanaleneiland en dan moet je heel die prutswinkel door. Wat kosten ze daar dan?
[..]
Er gaat een wereld voor je open.
Je vriendin toch, een Gorilla.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:02 schreef SuperNeger het volgende:
Wie heeft er nou weer een bed van 150 bij 260Slenderman?
Die heb ik denk ik gehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:07 schreef SuperNeger het volgende:
Ik kan wel eentje vinden van 180x220 bij de action maar ik zie echt geen hoeslakens die zo groot zijn als dekbedovertrekken hoor
https://www.action.com/nl(...)ds-jersey-hoeslaken/
Maar wel nice ik ga binnenkort ff nieuwe hoeslakens halen dan 180x220 is wel genoeg voor een normaal bed dan kan je het gewoon op 60 graden wassen zonder je zorgen te maken dat het na 3 weken krimpt en losschiet midden in de nacht.quote:
Graag gedaan maestro.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar wel nice ik ga binnenkort ff nieuwe hoeslakens halen dan 180x220 is wel genoeg voor een normaal bed dan kan je het gewoon op 60 graden wassen zonder je zorgen te maken dat het na 3 weken krimpt en losschiet midden in de nacht.
Bedankt voor je tips
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ZIJN ER BEDDEN DIE 220 LANG ZIJN?!?!?!?!?!!
Ik ben bijna 2 meter en weetje hoe kut ik het vind dat mijn voeten altijd uitstekenquote:
Dan zou je eigenlijk moeten weten dat er langere bedden bestaanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik ben bijna 2 meter en weetje hoe kut ik het vind dat mijn voeten altijd uitstekenMaar ik haal mn shit altijd bij de Ikea en daar hebben ze niet. Zelfs een 240x220 deken is te klein voor mij :w
Het probleem is dat het niet echt past in mijn huidige slaapkamerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk moeten weten dat er langere bedden bestaan
Tsja, dat is ons probleem natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het probleem is dat het niet echt past in mijn huidige slaapkamer
sorryquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tsja, dat is ons probleem natuurlijk niet.
Maar als ik gewoon grote hoeslakens en dekbedovertrekken heb dan maakt het niet uit dat m'n voeten een beetje uitsteken.quote:
Wellicht handig om van positie te wisselen. Dan ligt zij dichter bij het toilet en heb jij er geen last meer van.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar als ik gewoon grote hoeslakens en dekbedovertrekken heb dan maakt het niet uit dat m'n voeten een beetje uitsteken.
Al hoewel m'n chick er wel altijd tegenaan loopt als ze 's nachts naar de wc gaat om te plassen
Nee ik lig altijd links en dat is het dichts bij de deur ook. Als ik echt slaperig wakker word dan loop ik alsnog tegen de muur soms omdat ik nog denk dat ik in het bed lig in een huis waar ik 10 jaar geleden woondequote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wellicht handig om van positie te wisselen. Dan ligt zij dichter bij het toilet en heb jij er geen last meer van.
Sowieso handig om zo nu en dan van plek te wisselen.
Mijn favoriete positie is juist rechts en die is ook het dichts bij de deur naar het toilet. Als ik links zou gaan liggen ben ik wel vrijwel direct op de patio waar ik het ook gewoon zou kunnen laten lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik lig altijd links en dat is het dichts bij de deur ook. Als ik echt slaperig wakker word dan loop ik alsnog tegen de muur soms omdat ik nog denk dat ik in het bed lig in een huis waar ik 10 jaar geleden woonde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |