Als je een klein beetje kunt zoeken in gepubliceerd cijfermateriaal kun je inderdaad vinden dat er slechts een fractioneel aantal asielmigranten in slaagt serieus een bijdrage te leveren. De rest vormt voor de rest van zijn leven een kostenpost.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit topic gaat over asiel en verreweg de meeste van de statushouders dragen niets bij aan de economie, dus dat is echt een non-argument. We hebben geen asielzoekers nodig om de economie draaiende te houden. Sterker nog, ze kosten alleen maar geld; jaarlijks zo'n 24 miljard.
We houden de economie niet draaiende met tienduizenden niets presterende opvreters.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de immigratiecijfers zul je zien dat asielzoekers een marginaal deel voor hun rekening nemen. Het is juist de taak om te focussen op het open grenzenbeleid en hoe je de EU kunt gebruiken om die economie draaiende te houden.
Laten we eerlijk zijn, het leven is duur, je hebt zelf kinderen dus daar weet je alles van, ik vind het verstandig dat mensen overwegen of ze dat financieel wel kunnenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geneukt zal er wel worden, maar dat moet leiden tot kinderen. Kinderen, die ook opgevoed worden.
Maar goed, dat zullen allemaal geen populaire boodschappen zijn. Want dan kun je pampers kopen i.p.v. een iPhone, minder vaak op vakantie, festivals laten schieten als je geen oppas hebt, etc.
Mja, het leven is duur. Het is ook wel een kwestie van keuzes maken, natuurlijk. Je kunt niet "en en", maar moet gaan voor "of of".quote:Op maandag 26 mei 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het leven is duur, je hebt zelf kinderen dus daar weet je alles van, ik vind het verstandig dat mensen overwegen of ze dat financieel wel kunnen
‘Tienduizenden opvreters’ slopen de economie van een land met een bnp van meer dan 1000 miljard euro? Heel benieuwd naar de bronnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
We houden de economie niet draaiende met tienduizenden niets presterende opvreters.
Zal je zeker kunnen aantonen, bron zou wel makkelijker praten zijn maar oke.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als je een klein beetje kunt zoeken in gepubliceerd cijfermateriaal kun je inderdaad vinden dat er slechts een fractioneel aantal asielmigranten in slaagt serieus een bijdrage te leveren. De rest vormt voor de rest van zijn leven een kostenpost.
En dan duikt toch doodleuk weer dit soort onzin beweringen op:
[..]
We houden de economie niet draaiende met tienduizenden niets presterende opvreters.
De asielindustrie gaat volledig kapot inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:38 schreef Fretwork het volgende:
Sectoren die voor een onmisbaar deel op migranten draaien
Met op dit moment te veel werk voor te weinig mensen is het een goed idee de lonen voor zulke mensen wat omhoog te doen en hun omstandigheden te verbeteren.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zal je zeker kunnen aantonen, bron zou wel makkelijker praten zijn maar oke.
Maar als we de plannen van Wilders breder trekken en alle migratie stoppen, moet ie ook een vent zijn en het eerlijke verhaal vertellen.
- een gigantisch kleiner aantal huizen bouwen
- agrarische sector de nek omdraaien
- productiebedrijven sluiten
Sectoren die voor een onmisbaar deel op migranten draaien
Klopt, geheel mee eens , ik ben ook geen voorstander van arbeidsmigranten uit welk land dan ook, ook omdat deze mensen in laag betaalde banen vaak met.zijn allen in een hokje worden gepleurd plus dat deze fout al een keer eerder gemaakt isquote:Op maandag 26 mei 2025 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, het leven is duur. Het is ook wel een kwestie van keuzes maken, natuurlijk. Je kunt niet "en en", maar moet gaan voor "of of".
Als je structureel fors onder die 2,1 kind per vrouw zit, draait het een keer flink in de soep. In het importeren van derde wereldfiguren zie ik geen oplossing. Dat lost het probleem niet op, maar maakt het groter.
Landen als Roemenië beroven van hun beroepsbevolking (want dat is een beetje wat in de EU gebeurt) lost het probleem ook niet echt op en zorgt in Roemenië weer voor problemen.
Oh daar kan die niet tegen hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 22:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je niks kan toevoegen, hou dan gewoon je domme bek
Mijn gewaardeerde fietsvriend.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn meer valide punten, dan kan je het ergens over hebben. En ik snap het he, dat er mensen zijn die dit zo voelen. Ik snap alleen niet dat de afweging ten opzichte van alle slechte punten van zo'n PVV kennelijk er niet toe doet.
Overigens is criminaliteit in een nagenoeg constante daling, absoluut en per 1000 inwoners sinds eind jaren 70. Het land is nu aantoonbaar veiliger dan toen. Nogal logisch ook, want criminaliteit is direct te linken aan de wijk waar iemand opgroeit, en de brede welvaart is daar gewoon enorm toegenomen.
Kost klauwen met geld, zeker waar, maar wederom is onze welvaart veel hoger dan in de tijd die Wilders romantiseert. Luxe uitgaven als auto's, vakanties e.d. zijn amper nog luxe te noemen. Het kan zeker beter verdeeld worden, maar het stemgedrag van de PVV over de afgelopen 20 jaar leert ons dat zij dat niet gaan brengen.
Uitgeluld?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn gewaardeerde fietsvriend.
Je gelooft in sprookjes.
Dat zijn nogal wat kwalificaties die er niet om liegen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En zelf beledig je niemand
Rechtse hypocriete droeftoeter
Ik weet het niet hoor maar je begon zelfquote:Op maandag 26 mei 2025 23:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat kwalificaties die er niet om liegen.
Vind je het erg als ik je dan een deugkneus noem?
Er is geen leger meer dus geen idee waar ze vandaan moeten komen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het leger inzettenwant die hebben geen andere dingen te doen
Heb je ooit van ondermijning gehoord?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel ik de vraag anders: hoe gaan honderdduizenden Syriërs, Irakezen, Somaliërs en Iranezen, 17 miljoen Nederlanders onderwerpen aan Sharia, vrouwenonderdrukking en een verbod op muziek en kunst?
Dit is allemaal in een muisklik te checken met statistieken hèquote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gelooft in sprookjes.
Je zou wat minder op de man kunnen spelen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Anderen dom noemen terwijl je hier meerdere malen laat zien er geen bal van te snappen
En ik ga niet weg voor je
Al meerdere malen gezegd
Jij ook, laat je huis maar eens opknappen en zoek een enkel room blank Nederlands personeel dat komt stucken en schilderen. Koop een bos bloemen voor je vrouw waar geen arbeidsmigrant aan heeft gewerkt. En laat die bos bloemen thuis bezorgen door een Hollandse paker bezorger.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gelooft in sprookjes.
Dit dus, en prima als er mensen zijn die dat liever allemaal missen dan aankijken tegen een man met een baard. Maar laat een Wilders maar eens het eerlijke verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 05:28 schreef dop het volgende:
[..]
Jij ook, laat je huis maar eens opknappen en zoek een enkel room blank Nederlands personeel dat komt stucken en schilderen. Koop een bos bloemen voor je vrouw waar geen arbeidsmigrant aan heeft gewerkt. En laat die bos bloemen thuis bezorgen door een Hollandse paker bezorger.
Hoe lang ben jij bereid te wachten op de bloemen en wanneer is je huis opgeknapt?
In welk sprookje vul jij die vacatures zonder migranten?
Maar dat is nu precies waar ik tegen ageer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 05:28 schreef dop het volgende:
[..]
Jij ook, laat je huis maar eens opknappen en zoek een enkel room blank Nederlands personeel dat komt stucken en schilderen. Koop een bos bloemen voor je vrouw waar geen arbeidsmigrant aan heeft gewerkt. En laat die bos bloemen thuis bezorgen door een Hollandse paker bezorger.
Hoe lang ben jij bereid te wachten op de bloemen en wanneer is je huis opgeknapt?
In welk sprookje vul jij die vacatures zonder migranten?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 06:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kan je vast verzekeren dat ik gewoon fulltime werk op master niveau
Het was de linkse elite toch? Die duivelse elite? Tegenover de rechtse volkswijk?
Dan zou ik daar eens werkloosheidskaartje naast houden, grapjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |