wel lekker maar ben niet vaak genoeg in de supermarkt en heb een hekel aan de smaak van groenten uit potjes en blikjesquote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, vind je groente ook niet lekker?
Ik eet soms echt geen enkel groentje of fruit, was heel even bang voor vitamine c te kort maar daarvoor houdt het (gelukkig) nooit echt langgenoeg aan
hou je niet van aardappels?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet juist eigenlijk alleen maar groenten en vlees met avondeten, meestal 3-400 gram groenten en dan 150-200 gram vlees erbij
ga ook meteen naar de wcquote:Op maandag 26 mei 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja hi
ik ga maar naar de keuken waar ik thuis hoor want mijn huidige hormonen maken het heel lastig voor mensen hier blijkbaar
oke tuttetrutquote:Op maandag 26 mei 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die salade had ik niet vandaag gemaakt, lief kutteke
Oh ik was er vroeger juist erger in, dan was het weekend en dan gewoon wat makkelijks en lekkers, dan had ik als avondeten een stokbroodje kruidenboter en een kipspiesjes ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed ik in het begin ook braaf. maar toen ging ik vaker dan 1 keer per week naar de winkel
al gedaan, nog geen pillen gepaktquote:Op maandag 26 mei 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou je niet van aardappels?![]()
[..]
ga ook meteen naar de wc
het zit al in gebakken deeg. Technisch gezien is dat al een broodjequote:Op maandag 26 mei 2025 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefrituurd vlees op stokbrood, dat kan toch alleen maar lekker zijn
je hebt hier nog geen ruzie gemaakt toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja hi
ik ga maar naar de keuken waar ik thuis hoor want mijn huidige hormonen maken het heel lastig voor mensen hier blijkbaar
ahh, ja eens blikjes is echt anders. Met sommige groentes vind ik het wel gaan maar dan moet je wel zin hebben in de blikvariant van die groentequote:Op maandag 26 mei 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel lekker maar ben niet vaak genoeg in de supermarkt en heb een hekel aan de smaak van groenten uit potjes en blikjes
hier ook veel, en veel vers ook wel maar vers is voornamelijk op basis van aanbiedingenquote:
had vandaag bijna een varkenssaucijs met suikerbrood gegetenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik was er vroeger juist erger in, dan was het weekend en dan gewoon wat makkelijks en lekkers, dan had ik als avondeten een stokbroodje kruidenboter en een kipspiesjes ofzo
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al gedaan, nog geen pillen gepakt
Mwa beperkt, heel soms neem ik er gebakken aardappeltjes bij ofzo, maar heb ik vaak ook weer spijt vanquote:
Maar een kroket zit ook al in een laagje deeg maar is op een broodje nóg lekkerderquote:Op maandag 26 mei 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zit al in gebakken deeg. Technisch gezien is dat al een broodje
Ja iedereen heeft zo zijn eigen smaak, ik oordeel nietquote:Op maandag 26 mei 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
had vandaag bijna een varkenssaucijs met suikerbrood gegeten
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa beperkt, heel soms neem ik er gebakken aardappeltjes bij ofzo, maar heb ik vaak ook weer spijt van
goed zo... het is dus uiteindelijk spaghetti uit de vriezer geworden met champignons en veel spinazie.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft zo zijn eigen smaak, ik oordeel niet
Klinkt wel als een logischere hartige combinatiequote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo... het is dus uiteindelijk spaghetti uit de vriezer geworden met champignons en veel spinazie.
en een varkenssaucijs
Ik las varkensijsquote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo... het is dus uiteindelijk spaghetti uit de vriezer geworden met champignons en veel spinazie.
en een varkenssaucijs
ja iets wittigsquote:Op maandag 26 mei 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een logischere hartige combinatieOok nog een sausje erbij?
nee straks mangoijsquote:
Hier cakequote:
van vorige week?quote:
Van zaterdag ja.quote:
vers?quote:
nice, hopelijk lukt hetquote:Op maandag 26 mei 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
pillen op
eten is om temp aan het komen
ik ga yoga doen om mijn zen te herstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |