FOK!forum / Klaagbaak / Zoveelste PostNL-klaag
Vliegbaardmaandag 26 mei 2025 @ 14:54
Vanwege het terechte failliet van Bax Music maar eens wat besteld bij Fritz Events. Dat is ondertussen al 2,5 week geleden. Het gaat hier om een vrij grote en relatief kostbare bestelling. Normaal zou ik dat zelf af gaan halen maar aangezien een aantal producten niet direct leverbaar waren maar voor de optie bezorgen gekozen.

Nu ben ik regelmatig een hele dag van huis af en heb de optie in de PostNL-app daarom standaard op "bezorgen in pakketautomaat" staan. Het PostNL-punt van mijn regio heb ik al een paar mindere ervaringen mee dus die wil ik bij voorbaat gewoon mijden.

Nu is mijn pakket de 19e al in de automaat gelegd. Ik ben daar pas 21 mei aan toe gekomen een poging te doen om pakket op te halen. De automaat heeft tot aan zaterdag geen verbinding gehad we het afhalen van pakketjes onmogelijk maakt. Sinds vandaag is de verbinding hersteld maar doet het scherm het niet... nog steeds geen mogelijkheid mijn pakket af te halen.

Via een hele moeilijke weg, de chatbot, na een half uur een medewerker kunnen spreken.

"Bedankt voor uw klacht. Pakket wordt uit de automaat gehaald en bij het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht."

Eigenlijk is mijn klacht meer dat ik alleen nog maar vertrouwen had in PostNL, de andere waren al compleet ruk. Maar zelfs PostNL weet het te verkloten.
Näsenbarmaandag 26 mei 2025 @ 14:58
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
#ANONIEMmaandag 26 mei 2025 @ 15:06
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:58 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
Ho stop, waarom vragen kunnen als aanvallend en niet opbouwend kunnen worden beschouwd. Ik vraag je lief, om het op een andere manier te proberen. We leven in een tijd waarin mensen erg kwetsbaar zijn, en het zou erg jammer zijn wanneer je iemand overvraagd met jouw goeie intenties. Bedankt voor de medewerking.
Näsenbarmaandag 26 mei 2025 @ 15:10
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:06 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Ho stop, waarom vragen kunnen als aanvallend en niet opbouwend kunnen worden beschouwd. Ik vraag je lief, om het op een andere manier te proberen. We leven in een tijd waarin mensen erg kwetsbaar zijn, en het zou erg jammer zijn wanneer je iemand overvraagd met jouw goeie intenties. Bedankt voor de medewerking.
En wie denk jij wel niet dat je bent malle pietje? De manager van fok ofzo?
#ANONIEMmaandag 26 mei 2025 @ 15:12
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:10 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent malle pietje? De manager van fok ofzo?
Gerrit Hiemstra is de naam.
Näsenbarmaandag 26 mei 2025 @ 15:13
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:12 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Gerrit Hiemstra is de naam.
Dat zou je willen.
Vvdjemoedermaandag 26 mei 2025 @ 15:14
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met postnl en als groot aandeelhouder van meer dan 8000 aandelen kan ik zeggen, houd je bek
#ANONIEMmaandag 26 mei 2025 @ 16:19
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:13 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dat zou je willen.
Akkoord Niffo.
The_Vervemaandag 26 mei 2025 @ 18:19
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:58 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
Dekselse kwajongens.