abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217758871
Vanwege het terechte failliet van Bax Music maar eens wat besteld bij Fritz Events. Dat is ondertussen al 2,5 week geleden. Het gaat hier om een vrij grote en relatief kostbare bestelling. Normaal zou ik dat zelf af gaan halen maar aangezien een aantal producten niet direct leverbaar waren maar voor de optie bezorgen gekozen.

Nu ben ik regelmatig een hele dag van huis af en heb de optie in de PostNL-app daarom standaard op "bezorgen in pakketautomaat" staan. Het PostNL-punt van mijn regio heb ik al een paar mindere ervaringen mee dus die wil ik bij voorbaat gewoon mijden.

Nu is mijn pakket de 19e al in de automaat gelegd. Ik ben daar pas 21 mei aan toe gekomen een poging te doen om pakket op te halen. De automaat heeft tot aan zaterdag geen verbinding gehad we het afhalen van pakketjes onmogelijk maakt. Sinds vandaag is de verbinding hersteld maar doet het scherm het niet... nog steeds geen mogelijkheid mijn pakket af te halen.

Via een hele moeilijke weg, de chatbot, na een half uur een medewerker kunnen spreken.

"Bedankt voor uw klacht. Pakket wordt uit de automaat gehaald en bij het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht."

Eigenlijk is mijn klacht meer dat ik alleen nog maar vertrouwen had in PostNL, de andere waren al compleet ruk. Maar zelfs PostNL weet het te verkloten.
  maandag 26 mei 2025 @ 14:58:00 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217758905
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_217758975
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:58 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
Ho stop, waarom vragen kunnen als aanvallend en niet opbouwend kunnen worden beschouwd. Ik vraag je lief, om het op een andere manier te proberen. We leven in een tijd waarin mensen erg kwetsbaar zijn, en het zou erg jammer zijn wanneer je iemand overvraagd met jouw goeie intenties. Bedankt voor de medewerking.
  maandag 26 mei 2025 @ 15:10:16 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217759004
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:06 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Ho stop, waarom vragen kunnen als aanvallend en niet opbouwend kunnen worden beschouwd. Ik vraag je lief, om het op een andere manier te proberen. We leven in een tijd waarin mensen erg kwetsbaar zijn, en het zou erg jammer zijn wanneer je iemand overvraagd met jouw goeie intenties. Bedankt voor de medewerking.
En wie denk jij wel niet dat je bent malle pietje? De manager van fok ofzo?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_217759023
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:10 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent malle pietje? De manager van fok ofzo?
Gerrit Hiemstra is de naam.
  maandag 26 mei 2025 @ 15:13:39 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217759027
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:12 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Gerrit Hiemstra is de naam.
Dat zou je willen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_217759033
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met postnl en als groot aandeelhouder van meer dan 8000 aandelen kan ik zeggen, houd je bek
pi_217759625
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:13 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dat zou je willen.
Akkoord Niffo.
  maandag 26 mei 2025 @ 18:19:41 #9
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_217760806
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:58 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom heb je het zelf niet naar een pakketpunt laten brengen? Die automaten worden soms wel eens opgeblazen door kwajongens.
Dekselse kwajongens.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')