Vanwege het terechte failliet van Bax Music maar eens wat besteld bij Fritz Events. Dat is ondertussen al 2,5 week geleden. Het gaat hier om een vrij grote en relatief kostbare bestelling. Normaal zou ik dat zelf af gaan halen maar aangezien een aantal producten niet direct leverbaar waren maar voor de optie bezorgen gekozen.
Nu ben ik regelmatig een hele dag van huis af en heb de optie in de PostNL-app daarom standaard op "bezorgen in pakketautomaat" staan. Het PostNL-punt van mijn regio heb ik al een paar mindere ervaringen mee dus die wil ik bij voorbaat gewoon mijden.
Nu is mijn pakket de 19e al in de automaat gelegd. Ik ben daar pas 21 mei aan toe gekomen een poging te doen om pakket op te halen. De automaat heeft tot aan zaterdag geen verbinding gehad we het afhalen van pakketjes onmogelijk maakt. Sinds vandaag is de verbinding hersteld maar doet het scherm het niet... nog steeds geen mogelijkheid mijn pakket af te halen.
Via een hele moeilijke weg, de chatbot, na een half uur een medewerker kunnen spreken.
"Bedankt voor uw klacht. Pakket wordt uit de automaat gehaald en bij het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht."
Eigenlijk is mijn klacht meer dat ik alleen nog maar vertrouwen had in PostNL, de andere waren al compleet ruk. Maar zelfs PostNL weet het te verkloten.