Dat wilde hij niet zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef OmniRocket het volgende:
wat is de deadline voor Wilders trouwens?
Dan ga je praten met CDA. Zelfs links wil minder migratie zo staat in hun plannen. Alleen het moet wel humaan blijven. Het is beetje belachelijk om ze weg te zetten alsof ze niets willen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Met "ze" bedoel ik de coalitie. Op de CDA stem kunnen ze niet zomaar rekenen.
Maar ze werken wel voor hun geld!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En die bezetten ook woningen en dat ze veel overlast met drank gebruik so be it
Maar ze komen niet uit Afrika en dat telt
Ja, daar horen ze iedere dag van jou een luidruchtige tirade over, nietwaar?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:43 schreef Trekstang het volgende:
[..]
Als je er echt wat aan doet kun je gewoon fatsoenlijk Nederlands spreken en ook integreren! Mijn kinderen zitten al tussen dit tuig op school en ze zien ook dat het tuig is! Maak je nuttig en volg een fatsoenlijke opleiding en maak die ook af. Zorg dat je daarna een leuke baan vindt zodat je geld kunt verdienen.
Ja, ik kom het regelmatig tegen of hoor het van mijn zoon. Je hoeft ze maar even aan te kijken en ze staan al met z'n 4-en tegenover je. Lui, vies vuil tuig zonder enig respect!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, en die kom je iedere dag tegen, als je naar je werk rijd! Je wordt bijna dagelijks beroofd en je je wordt wekelijks in elkaar geslagen! Dat is totaal niet acceptabel!
Of scheld je ze preventief allemaal uit, als je met het OV naar je werk gaat? Misschien binnensmonds? Zachtjes, zodat ze het niet horen? Want wie weet wat ze je anders aandoen!
Maar dat is het echte werk vam een minister en dat doet Faber, net als goede wetten schrijven of met lokaal bestuur overleggen, niet.quote:
Je vergeet dat plannen voor rechts beleid worden teruggefloten door linkse rechters. 'Want die zielige minderheden zijn anders de dupe en dat kan niet!'quote:Op maandag 26 mei 2025 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet het, het is echt verbanden leggen voor groep 6 maar he, als rechts aan de macht is kan er rechts beleid gevoerd worden, en als links aan de macht is kan er links beleid gevoerd worden. Zo simpel?? Ja echt zo simpel! Maar al die lInkSe DeuGeRs dan?? Die hebben niet de macht op dit moment. En Timmerfrans? Nee die ook niet.
Ja, respect voor je partner en kinderen. Dat ze het bij jou uithouden.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:47 schreef Trekstang het volgende:
[..]
Ja, ik kom het regelmatig tegen of hoor het van mijn zoon. Je hoeft ze maar even aan te kijken en ze staan al met z'n 4-en tegenover je. Lui, vies vuil tuig zonder enig respect!
Lolquote:Op maandag 26 mei 2025 16:47 schreef Trekstang het volgende:
[..]
Ja, ik kom het regelmatig tegen of hoor het van mijn zoon. Je hoeft ze maar even aan te kijken en ze staan al met z'n 4-en tegenover je. Lui, vies vuil tuig zonder enig respect!
Als ze al echt zo dom moeten zijn om van mij daar een tirade over te krijgen moeten ze maar vertrekken. Als je echt niet zelf kunt beseffen om iets van je toekomst te kunnen maken en een normaal leven te leiden dan hebben ze echt een IQ van een stuk stront!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, daar horen ze iedere dag van jou een luidruchtige tirade over, nietwaar?
Och krijgen we dit echt waarquote:Op maandag 26 mei 2025 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Je vergeet dat plannen voor rechts beleid worden teruggefloten door linkse rechters. 'Want die zielige minderheden zijn anders de dupe en dat kan niet!'
Ja, ze maken het hem onmogelijk om zijn beloftes te kunnen houden. Die arme Geert. We moeten allemaal medelijden met hem hebben!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij probeert alvast stemmen te winnen voor als het kabinet straks valt, en zijn verkiezingsprogramma te laten horen.
Uiteraard is dat allemaal de schuld van allemaal anderen ipv Wilders.
Maar ik vind het prima, laat die malloot maar eens minister president worden en echt verantwoordelijkheid nemen. Dat zal hem vast gaan tegenvallen.
Gewoon weer van dat simpele laag hangend fruit waar ze zo weg van zijn. Hetzelfde zag je in de tijd dat we ineens vol moesten gaan focussen op fraude in de bijstand. Mensen in de bijstand zijn makkelijker weg te zetten als klaplopers naar het 'gewone volk' dan ondernemers. Bijstandsfraude scoort dan ook lekkerder dan faillissementsfraude, ook al gaat er bij het laatste veel meer geld mee gepaard.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je praten met CDA. Zelfs links wil minder migratie zo staat in hun plannen. Alleen het moet wel humaan blijven. Het is beetje belachelijk om ze weg te zetten alsof ze niets willen.
Maar als je niet praat ga je ook niets bereiken. En valt het je niet op dat het alleen maar over asielmigratie gaat. Terwijl arbeidsmigratie stuk meer mensen binnenbrengt. Maar daar hoor je rechts dan weer niet over want goedkope (illegale?) krachten zijn alleen maar goed voor hun bedrijven!!
Wetten schrijven doet de minister zelf niet maar het politieke handwerk is inderdaad waar het aan ontbreekt bij Faber waardoor ze niets voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:48 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Maar dat is het echte werk vam een minister en dat doet Faber, net als goede wetten schrijven of met lokaal bestuur overleggen, niet.
Faber is een sloganautomaat: je gooit er een ministersalaris in en af en toe komt er een stoere slogan uit.
Maar dat is wel de schuld van links uiteraard.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wetten schrijven doet de minister zelf niet maar het politieke handwerk is inderdaad waar het aan ontbreekt bij Faber waardoor ze niets voor elkaar krijgt.
De tijd zal het leren of zijn afleidingsmanoeuvre gaat werken. Zijn electoraat staat er om bekend dat ze makkelijk om de tuin te leiden zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar, zijn de PVV stemmers nu helemaal blij, na deze keiharde speech van Wilders, waarbij hij alles van de tafel veegde en een keihard vreemdelingenbeleid eist? Of toch de deur dichtdoet voor asielzoekers. Arbeidsmigranten zijn uiteraard gewoon nog welkom.
Gaat het nog wat veranderen? Levert het genoeg stemmen op?
Je zoon is vast volledig zelf tot deze inzichten gekomen met zo'n voorbeeld.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:47 schreef Trekstang het volgende:
[..]
Er zijn vooral weinig alternatieven of beter gezegd: een gebrek aan alternatieven.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
De tijd zal het leren of zijn afleidingsmanoeuvre gaat werken. Zijn electoraat staat er om bekend dat ze makkelijk om de tuin te leiden zijn.
NSC blijft de volgende keer ook lekker thuis.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd voor een kabinet van nationale eenheid, zonder de PVV en BBB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |