Remy Rombouts had best mogen vermelden waar hij het vandaan heeft.quote:Een verrassende smaak. En de pinda heeft een echt goede bite
-Remy Rombouts, chocolatier
'Alles is propaganda behalve als het in mijn straatje valt'quote:Op maandag 26 mei 2025 07:23 schreef SuperNeger het volgende:
ad.nl
Ik vraag me altijd af wat zijn die mongolen die vandaag de dag nog westerse mainstream media propaganda in hun hersenpan gieten maar jij bent er dus zo eentje
Ik kan je een samenvatting geven van elk nieuwsbericht van het afgelopen decennium: We gaan allemaal dood tenzij we meer betalen en jij bent slecht en arme asielzoekers niet dus je moet meer betalen en we pakken alleen jou als je iets fout doet maar hun niet oja en klimaat is slecht dus je moet meer betalen.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:29 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
'Alles is propaganda behalve als het in mijn straatje valt'
Was de wereld maar zo simpelquote:Op maandag 26 mei 2025 07:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kan je een samenvatting geven van elk nieuwsbericht van het afgelopen decennium: We gaan allemaal dood tenzij we meer betalen en jij bent slecht en arme asielzoekers niet dus je moet meer betalen en we pakken alleen jou als je iets fout doet maar hun niet oja en klimaat is slecht dus je moet meer betalen.
Een artikel over M&M's dat ik als grapje voor dit topic aanhaal, zal echt wel zeer ver ingrijpende consequenties gaan hebben voor mijn hersenpan ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:23 schreef SuperNeger het volgende:
ad.nl
Ik vraag me altijd af wat zijn die mongolen die vandaag de dag nog westerse mainstream media propaganda in hun hersenpan gieten maar jij bent er dus zo eentje
Zo heb ik het nog niet bekeken, bij deze mijn verontschuldiging.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:41 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Een artikel over M&M's dat ik als grapje voor dit topic aanhaal, zal echt wel zeer ver ingrijpende consequenties gaan hebben voor mijn hersenpan ja.
Erg schrijnend dat je kritische denkvermogen gewoonweg helemaal weg is. Objectief gezien weet jij niet genoeg om conclusies te trekken. Dit artikel kwam gewoonweg voorbij in de internet feed van mijn werktelefoon.
Dat heet gewoon onbehoorlijk bestuur en daar heeft de wereld al decennia last van. Ga maar eens onderzoek doen naar de Bronze Age collapse of iets dergelijk. Ken je geschiedenis. We zitten nu gewoon in een periode die waarschijnlijk gigantisch fout gaat gaan. De eerste tekenen zijn er al, je kunt er echter niks tegen doen, het zit in het systeem.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kan je een samenvatting geven van elk nieuwsbericht van het afgelopen decennium: We gaan allemaal dood tenzij we meer betalen en jij bent slecht en arme asielzoekers niet dus je moet meer betalen en we pakken alleen jou als je iets fout doet maar hun niet oja en klimaat is slecht dus je moet meer betalen.
Verontschuldiging geaccepteerd en door deze reactie heb je ook kunnen demonstreren dat je kritische denkvermogen wel werkt, dus ik neem mijn eerdere woorden terug.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog niet bekeken, bij deze mijn verontschuldiging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |