Pedofielquote:Op zondag 25 mei 2025 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hmmm lekker ik zou ze willen kopen om die teenafdrukken helemaal af te sabbelen en uit te zuigen heb je link?
Ftfyquote:
Vind ik nog minder goor dan dat ze het daadwerkelijk aan hebben gehad.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die kleding willen verkopen online, het kledingstuk op de grond kwakken, fotograferen en op de site zetten. Ik hoef het dan niet meer.
Je kunt het wassen of stomen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind ik nog minder goor dan dat ze het daadwerkelijk aan hebben gehad.
moest lachenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb ooit een adv. gezien waar een spiegel te koop werd aangeboden.
'Mooie, antieke spiegel te koop. Slechts twee keer in gekeken.
Vraagprijs: 75 gulden.'
Koop ik serieus nooit, deze post werd geplaatst op een algemeen Zierikzee-nieuws pagina.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha TS koopt 2ehands pauper spul
Dit is geen 2e hands pagina ofzo. Gewoon een nieuws, weetjes, fotos etc pagina. Van alles.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:23 schreef SuperNeger het volgende:
2e hands pauperzooi willen kopen en dan klagen dat het gebruikt is![]()
Dan koop je het toch lekker nieuw bij de van haren
In zo'n situatie zou ik gewoon vragen of ze wat foto's stuurt terwijl ze ze aan heeft "omdat je je afvraagt hoe ze staan" en dan steeds subtieler maar toch ook niet van kwaad tot erger perverser worden met je foto verzoekjes en vragen of ze een filmpje willen maken hoe ze in een bakje aardbeien stampt en zo kijken hoe lang het duurt voor ze je blocken.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is geen 2e hands pagina ofzo. Gewoon een nieuws, weetjes, fotos etc pagina. Van alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |