zie je dat verschil nietquote:Op zondag 25 mei 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed wat is er onmogelijk aan precies?
ja ze is naar de kapper geweest.quote:
Krisquote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die moeder van Kim K. ben even haar naam kwijt
klopt bos. Weet niet zo goed wat ik daar nu van vindquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wist niet dat het de moeder van Kim was, maar wel dat ze Jenner heet....
Maar dat is even erg
Zegt me nog steeds niks.quote:
neeeeeee dit is serieus een facelift geweestquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze is naar de kapper geweest.
En die tweede foto is door de AI gehaald.
Gek. Want juist die herkende ik en de ander nietquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze is naar de kapper geweest.
En die tweede foto is door de AI gehaald.
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eensze ziet er écht tien jaar jonger uit.
Haar vader is ook haar moederquote:
Ik heb er ook bewegende beelden van gezien, ze waren in Parijs de laatste tijd. Je kunt tegenwoordig veel met AI maar ze heeft echt aan zich laten knutselen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.
kijk maar op haar instaquote:Op zondag 25 mei 2025 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.
ja vind het erg indrukwekkend gedaanquote:Op zondag 25 mei 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Al is het ook apart dat haar nek ook glad getrokken is.
How about no.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar op haar insta
https://www.instagram.com/krisjenner/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |