Ik heb gestemd op dat hij wel de finish haalt maar geen noemenswaardig resultaat haalt. Vandaag is toch het belangrijkste wedstrijdritme op te doen. Wat verder nog weinig zegt of hij straks enige kans het op het WK. Het parcours lijkt hem niet echt te passen. Verder eens dat je dit er eigenlijk niet bij kunt doen en als je WK wilt worden er meer tijd en moeite in gestoken moet worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, in zijn laatste 5 MTB wedstrijden heeft hij zo'n beetje twee rondjes gereden, dus zo gek is dat niet.
Ik ben groot fan, maar wel eens met de analyze dat je dit niet meer part-time kunt doen. Vraag mij ook af of dit en het WK parcours iets voor hem zijn, dat klimwerk doet de grotere jongens toch snel de das om.
We weten alvast waar Matje vandaag eindigtquote:
Dit lijkt in ieder geval meer dan de gevolgen van een zwaar trainingsblok.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:14 schreef DeeBee het volgende:
Puck is schrikbarend slecht, is die ondertussen helemaal uit gewrongen / overtraind?
Geheel in lijn met haar presteren in Pal Arinsal en de Tour.quote:
Ja die floppers op ES kunnen het wel met een goedpratend sausje overgieten, maar dit is slecht richting het WKquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geheel in lijn met haar presteren in Pal Arinsal en de Tour.
Lijkt heel veel gevraagd om binnen twee weken van hier naar topvorm te komen hoewel ik het met Alpecin ook niet helemaal uit sluit. Waarschijnlijk gaat haar seizoen als een nachtkaars uit en wordt het opbouwen naar 2026.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die floppers op ES kunnen het wel met een goedpratend sausje overgieten, maar dit is slecht richting het WK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |