quote:Op zondag 25 mei 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier en daar kom ik larven van lieveheersbeestjes tegen tussen mijn planten
Dat is altijd lekkerquote:
En het is zo'n mega scharrelei met dubbele dooier.quote:
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebbenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een lading ga bestellen
Ik moest even overgevenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het is zo'n mega scharrelei met dubbele dooier.
M'n vlinderstruik is helemaal naar de klote. Ik heb er vier, maar net die ene is erg lekker. Zal wel een bepaalde soort zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebben
Ja, dat wel. Gelukkig merk ik daar binnen niks van.quote:
Met name de helleborussen lijken er wel last van te hebben hierquote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebben
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vlinderstruik is helemaal naar de klote. Ik heb er vier, maar net die ene is erg lekker. Zal wel een bepaalde soort zijn.
Zondequote:
Mijn buurvrouw heeft een conifeerhaagachtig ding staan in de voortuin. Daartussen groeit nu ook een mooie paarse clematisquote:Op zondag 25 mei 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n paarse clematis heeft de jasmijn en kamperfoelie een beetje overwoekerd en groeit nu over het hek naar de buren toe. Had vorig jaar al gevraagd of ze dat erg vond, maar ze vond het prachtig dus als ik het zie haal ik het voorzichtig terug, maar ik ga het niet snoeien.
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft een conifeerhaagachtig ding staan in de voortuin. Daartussen groeit nu ook een mooie paarse clematis
Is denk ik overgewaaid van een paar huizen verderop, die heeft meerdere clematissen
Meer wortels is wel beterquote:Op zondag 25 mei 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu biologisch geteelde planten terwijl ik in het verleden bij het normale tuincentrum haalde. Heb wel het idee dat mijn biologische planten sterker zijn en iets meer kunnen hebben. Kreeg de meeste ook alleen als een zielig takje boven de grond met heel veel wortels.
Oh heerlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffen
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffen
Het is geëxplodeerdquote:Op zondag 25 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer wortels is wel beter![]()
De bovenkant groeit vanzelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |