SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is mijn standaard set upquote:Op zondag 25 mei 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb kippenvleesen ik lig onder een dekentje
Oh. Echt?quote:
Ik leef onder dekentjes, tenzij het warmer is dan 20 gradenquote:
Goedemorgen Fles!quote:Op zondag 25 mei 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo even lekker zondags uitgeslapen. Goedemorgen allemaal
Fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen Fles!
De koffie staat al klaar
Met kippenvleesquote:Op zondag 25 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef onder dekentjes, tenzij het warmer is dan 20 graden
Met enige regelmaat, maar niet continuquote:
Ben bang dat dit vaker gekopieerd gaat wordenquote:Op zondag 25 mei 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-stroomstoring.html ben je ook wel een triest figuur hoor, als je dat doet
Ik lig ook altijd onder dekentjes. Vind ik fijn. Maar nu heb ik het ook gewoon echt koudquote:Op zondag 25 mei 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met enige regelmaat, maar niet continu
Ik kan mezelf niet goed meer warm houden, dus heb dekentjes, snugglehoodies, thermokleding, elektrische deken, infraroodpanelen..quote:Op zondag 25 mei 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd onder dekentjes. Vind ik fijn. Maar nu heb ik het ook gewoon echt koud
Nee joh, je wordt niet zomaar ziek.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:00 schreef essnhills het volgende:
Maar wordt je ziek oid als je dit normaal niet hebt?
Hoe komt dat?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet goed meer warm houden, dus heb dekentjes, snugglehoodies, thermokleding, elektrische deken, infraroodpanelen..
Wie zou er anders koken?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes doen maar. Kieeeep halen. Vanavond toch maar zelf koken.....
Nee meestal komt dat door een virus of bacterie oidquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |