abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 11:13:35 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_217756964
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 06:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeef me mijn technische taalgebruik. Maar vaak willen die so called vrijgevochten dames uit Iran en Afghanistan hier enkel uit elkaar getrokken worden door Jan en alleman en nemen het hier behoorlijk van de vrijheid. Moeten ze allemaal zelf weten, het is niet mijn cup of thea, maar als je het dan toch doet: gebruik dan geen drogredenen om af te geven op je religie of cultuur. Ik zie het te vaak. Lale Gül is ook zo'n figuur. De vrije (casual) seks is haar teveel waard en daar moeten wij Moslims allemaal last van hebben. :N

:{²
Het is cup of tea.

Als je dan toch met Engelse termen gaat strooien, doe het dan goed.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217756981
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is cup of tea.

Als je dan toch met Engelse termen gaat strooien, doe het dan goed.
Ja maar hij is klassiek geschoold. Maw hij haalt alles uit de koran.
pi_217757023
quote:
Vergeef me mijn technische taalgebruik. Maar vaak willen die so called vrijgevochten dames uit Iran en Afghanistan hier enkel uit elkaar getrokken worden door Jan en alleman en nemen het hier behoorlijk van de vrijheid. Moeten ze allemaal zelf weten, het is niet mijn cup of thea, maar als je het dan toch doet: gebruik dan geen drogredenen om af te geven op je religie of cultuur. Ik zie het te vaak. Lale Gül is ook zo'n figuur. De vrije (casual) seks is haar teveel waard en daar moeten wij Moslims allemaal last van hebben. :N

Moslims hebben wel snel overal last van. Een vrouw hoeft maar eerlijk te berichten over de Islam en dan schieten de moslims allemaal in de stress.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:26:12 #154
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217757066
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Moslims hebben wel snel overal last van. Een vrouw hoeft maar eerlijk te berichten over de Islam en dan schieten de moslims allemaal in de stress.
Wat mij betreft zijn die twee boeken van Lale Gül gewoon verplichte kost.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217757089
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een hele goede observatie van jou.
pi_217757098
quote:

Wie is Thea?
Die van Theo?
:')
  maandag 26 mei 2025 @ 12:21:24 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217757647
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wie is Thea?
Die van Theo?
:')
En wat hebben we een lol om een spelfout. Je zou het eens over de sexuele escapades en fantasiën van de girls in kwestie hebben. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217757712
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En wat hebben we een lol om een spelfout. Je zou het eens over de sexuele escapades en fantasiën van de girls in kwestie hebben. :N

Wil je een of twee schepjes zand in je thea? c_/

En heel gauw je mond houden over de fantasieën van die vrouwen, je bent hier overduidelijk aan het projecteren, d.w.z. jij bent hier degene met een dirty mind.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:29:09 #159
13462 BansheeBoy
pi_217757729
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:27 schreef Hiddendoe het volgende:

En heel gauw je mond houden over de fantasieën van die vrouwen, je bent hier overduidelijk aan het projecteren, d.w.z. jij bent hier degene met een dirty mind.
Ik constateer slechts. Lale Gül de zandheks is er heel transparant over.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:31:37 #160
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217757749
quote:

Dan donder je toch lekker op naar een Kalifaat als je daar last van hebt? Jij blij, zij blij, wij blij.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:33:04 #161
13462 BansheeBoy
pi_217757753
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dan donder je toch lekker op naar een Kalifaat als je daar last van hebt? Jij blij, zij blij, wij blij.
Ho eens even. Ik was hier al. Beetje de boel omdraaien. :')

We gaan wel erg ver voor wat akoestische sex. :N

maandag 26 mei 2025 @ 12:37:37 #162
396550 Richestorags
pi_217757792
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Onze maatschappij met onze normen en waarden was hier voor jou. Dus als jij aan waarden uit het jaar Kameel wil blijven vasthouden en verwacht dat vrouwen zich zo aanpassen dat jij er geen last van hebt, kan je maar beter in Brunei of in Koeweit gaan wonen.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:38:56 #163
13462 BansheeBoy
pi_217757804
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onze maatschappij met onze normen en waarden was hier voor jou. Dus als jij aan waarden uit het jaar Kameel wil blijven vasthouden en verwacht dat vrouwen zich zo aanpassen dat jij er geen last van hebt, kan je maar beter in Brunei of in Koeweit gaan wonen.
Normen en waarden zijn niet statisch. Ik vind het jammer voor je. We are here to stay.

maandag 26 mei 2025 @ 12:42:30 #164
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_217757835
Brussel shithole, niet zo verrassend. Wel een signaal, en her en der merk ik ook de weerstand toenemen. Hopelijk zet dat door.

quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Normen en waarden zijn niet statisch. Ik vind het jammer voor je. We are here to stay.

westerse normen en waarden wel :)
  maandag 26 mei 2025 @ 12:44:17 #165
396550 Richestorags
pi_217757850
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoewel ik graag zou zien dat bepaalde moslims oprotten, heb je gelijk.

Maar ik heb wel één tegenberichtje voor je: vrouwen zijn ook here to stay en blijven ook nog wel even in het rond neuken. En dat zullen ook Marokkaanse, Turkse, Afghaanse, Bosnische, Perzische, Kosovaarse en Somalische vrouwen zijn ;)
  maandag 26 mei 2025 @ 12:44:22 #166
13462 BansheeBoy
pi_217757852
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:42 schreef Bofjijff het volgende:
Brussel shithole, niet zo verrassend. Wel een signaal, en her en der merk ik ook de weerstand toenemen. Hopelijk zet dat door.
Too little too late. Als ik daar in mijn jellaba loop kom ik geen Belg meer tegen. :')

Je kan er daardoor ook heerlijk eten. Op elke hoek heb je een heerlijke eettent. Mooi man.

pi_217757855
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
westerse normen en waarden wel :)
Jij weet niet wat statisch betekent, he?
pi_217757858
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik voel me er erg thuis als ik daar ben. Ik kom geregeld in Schaerbeek. Voelt als Marokko aan.

Als je je thuis voelt in Marokko, ga dan naar Marokko i.p.v. Marokko hier na proberen te maken.
pi_217757866
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is seks, niet sex.
pi_217757870
Of je nou links of rechts bent, dit soort invloeden zijn gewoon niet goed voor een land. Voor elk land dan ook.

Mensen die dit proberen recht te praten zijn blind voor gevolgen dit heeft voor een land. Heel erg dom dit.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:46:56 #171
13462 BansheeBoy
pi_217757872
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoewel ik graag zou zien dat bepaalde moslims oprotten, heb je gelijk.

Maar ik heb wel één tegenberichtje voor je: vrouwen zijn ook here to stay en blijven ook nog wel even in het rond neuken. En dat zullen ook Marokkaanse, Turkse, Afghaanse, Bosnische, Perzische, Kosovaarse en Somalische vrouwen zijn ;)
Ik troost me met de gedachte dat die buitensporig hitsige vrouwen uitzonderingen zijn. Maar ik merk wel dat de toename van potentieel gewillige vrouwen meningen (van vooral mannen) ontzettend beïnvloed. Al is het onbewust.

maandag 26 mei 2025 @ 12:48:48 #172
13462 BansheeBoy
pi_217757883
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:45 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als je je thuis voelt in Marokko, ga dan naar Marokko i.p.v. Marokko hier na proberen te maken.
Hoezo, lukt toch aardig in België? Overigens voel ik me hier ook thuis hoor. Dus van mij zal je nog voorlopig wel last blijven houden als koene toetensbordridder.

maandag 26 mei 2025 @ 12:48:48 #173
504895 Bofjijff
pi_217757884
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Too little too late. Als ik daar in mijn jellaba loop kom ik geen Belg meer tegen. :')

Je kan er daardoor ook heerlijk eten. Op elke hoek heb je een heerlijke eettent. Mooi man.

mooi, zou zeggen join ze. Liefst met zijn allen buiten Europa :)

quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij weet niet wat statisch betekent, he?
jewel, maar las de reactie verkeerd :)
  maandag 26 mei 2025 @ 12:50:14 #174
504895 Bofjijff
pi_217757893
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:46 schreef Feola het volgende:
Of je nou links of rechts bent, dit soort invloeden zijn gewoon niet goed voor een land. Voor elk land dan ook.

Mensen die dit proberen recht te praten zijn blind voor gevolgen dit heeft voor een land. Heel erg dom dit.
Dat zie je in elk land waarin de islam en de bijbehorende cultuur danwel opkomt of heerst.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:53:17 #175
13462 BansheeBoy
pi_217757908
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:50 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Dat zie je in elk land waarin de islam en de bijbehorende cultuur danwel opkomt of heerst.
De islam verbiedt:

• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Lastig vallen van vrouwelijk schoon
• Het geven van overlast

De islam is de oplossing, niet het probleem.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')