Introduceer ik gelijk een spel dat degene die de laatste post heeft, elke minuut een punt krijgt tot er weer iemand reageert. Elke maand is een nieuw seizoen en kan er weer iemand anders winnen.quote:
Binnen een dag ben je verdreven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Introduceer ik gelijk een spel dat degene die de laatste post heeft, elke minuut een punt krijgt tot er weer iemand reageert. Elke maand is een nieuw seizoen en kan er weer iemand anders winnen.
Grapje hoor.
hij is blauw... hij kan je posts zo... poef.... weg makenquote:
Hij is hier geen mod.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is blauw... hij kan je posts zo... poef.... weg maken
en toch kan hij het wel.... zeg niet dat het zo hoort... maar het kan...quote:
Machtsmisbruik is voor zwakkelingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Machtsmisbruik is van alle tijden.
Mag hij uiteraard proberen. Vooral zonder goede reden en in een subforum waar hij geen mod is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zit vraagt om het te proberen... ik zeg dat hij het kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag hij uiteraard proberen. Vooral zonder goede reden en in een subforum waar hij geen mod is.
Net zoals mods van elders die hier met de TT gaan zitten kloten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch kan hij het wel.... zeg niet dat het zo hoort... maar het kan...
ja die kutF1mod ook hequote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals mods van elders die hier met de TT gaan zitten kloten.
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zit vraagt om het te proberen... ik zeg dat hij het kan.
nu ineens uitwegen zoeken want neee dat is niet eerlijk.... huil huil... machtsmisbruik.... hij is hier geen mod.... jank..
nee hij kan het.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals mods van elders die hier met de TT gaan zitten kloten.
ja jij jaquote:
Ja ik jaquote:
En ik kan hem zo weer poef terug zettenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik kan hem zo weer poef terug zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |