abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8644687
ik vroeg me af wat, behalve het uiterlijk, het verschil is tussen mannen en vrouwen sportschoenen. ik heb nl. vorige week een paar nieuwe hardloopschoenen gekocht, wat eigenlijk een mannenmodel is, maar verder perfect zit. en nee ik heb geen extreem grote of brede voeten.
iemand een idee?
of maakt het stiekem allemaal helemaal nix uit?
pi_8644733
Zal wel iets modelverschil inzitten.
Ik denk eerder dat mannen problemen krijgen met damesproblemen dan andersom, het is wel vaak zo dat het damesmodel iets smaller is.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  zaterdag 22 februari 2003 @ 10:41:00 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_8644765
Het verschil zit hem onder andere in de maat, vrouwenmaten gaan maar tot een bepaalde maat.

En he klinkt raar, de ene maat 40 is de andere niet, soms zijn twee dezelfde maten toch net iets verschillend, als je snapt wat ik bedoel.

En ja, ook de breedte is verschillend bij dames en heren, maar de kwaliteit niet, en daar gaat het om.

pi_8644835
tja, lekker vaag dus allemaal eigenlijk. want de schoenen die ik nu heb gekocht zijn zelfs een maat kleiner dan ik normaal heb en ik heb sowieso vrij smalle voeten, maar toch zaten deze schoenen goed.
kzal me er maar niet meer druk om maken
pi_8645792
Heb altijd het mannenmodel, die kleuren vind ik altijd veel mooier. En ze zitten perfect. Ga me echt niet druk maken om of het het mannen of vrouwen model is. Kijk gewoon naar welke het mooist zijn.
pi_8645830
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:06 schreef MissX het volgende:
Heb altijd het mannenmodel, die kleuren vind ik altijd veel mooier. En ze zitten perfect. Ga me echt niet druk maken om of het het mannen of vrouwen model is. Kijk gewoon naar welke het mooist zijn.
Idd, meestal heb ik de mannenmodellen maar soms zijn de vrouwenmodellen mooier en dan pak ik die gewoon. Heb toch maar maat 42 dus dat is mestal nog te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')