SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is niet makkelijk als player, nu het weer lente is kriebelt het weer in de onderbroekjes van de dames, gemiddeld 10 likes per dag die binnenstromen deze dagen maar kom tijd te kort, zelfs om te reageren. Want ik moet Elon en Trump verdedigen op FOK forum. Ben namelijk al aan het daten met eentje die relatiepotentie is, paar aan het ghosten, paar de harten van gebroken.
En ik merk dat ik er steeds makkelijker in wordt, ik geef zelfs aan op de eerste date dat ik ze eerder zou ghosten dan claimen. Dus dames, als jullie mij matchen en ik zeg niets. Je bent met een fuckboy gemached die maar 1 ding wil, en als de daad gedaan is hij interesse kwijt en geniet hij van deze goddelijke timeline onder Trump en Elon.
Klacht: te veel dames willen mijn dollo
Klacht2: te oud voor ex on the beach.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:
is happn mien maat en je hebt gelijk over dat het best vermoeiend is, breeze is veel leuker want dan praat je niet van te voren maar ga je direct drankje doen bij door de app gekozen barquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb geen idee wat er precies op die screenshots staat maar ik vind het er vermoeiend uitzien.
Moet je niet toevallig deze meid tegenkomen KLB / Cocktails 15 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]![]()
bro's over hoes!!
[..]
is happn mien maat en je hebt gelijk over dat het best vermoeiend is, breeze is veel leuker want dan praat je niet van te voren maar ga je direct drankje doen bij door de app gekozen bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of beter nog; 17 en maagdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:37 schreef Jahr00n het volgende:
Allemaal vieze oude wijven zo te zien. Die kutten zijn zo breed dat je er een pak melk in kwijt kunt. Doe mij maar een gijle slet van 18
gijl nog wel, wat een eisen allemaalquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:37 schreef Jahr00n het volgende:
Allemaal vieze oude wijven zo te zien. Die kutten zijn zo breed dat je er een pak melk in kwijt kunt. Doe mij maar een gijle slet van 18
Jouw fantasie gaat wel ver. Dit is niet de realiteitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:37 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef epicbeardman het volgende:
Succes gewenst met deze uitdaging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is niet makkelijk als player, nu het weer lente is kriebelt het weer in de onderbroekjes van de dames, gemiddeld 10 likes per dag die binnenstromen deze dagen maar kom tijd te kort, zelfs om te reageren. Want ik moet Elon en Trump verdedigen op FOK forum. Ben namelijk al aan het daten met eentje die relatiepotentie is, paar aan het ghosten, paar de harten van gebroken.
En ik merk dat ik er steeds makkelijker in wordt, ik geef zelfs aan op de eerste date dat ik ze eerder zou ghosten dan claimen. Dus dames, als jullie mij matchen en ik zeg niets. Je bent met een fuckboy gemached die maar 1 ding wil, en als de daad gedaan is hij interesse kwijt en geniet hij van deze goddelijke timeline onder Trump en Elon.
Klacht: te veel dames willen mijn dollo
Klacht2: te oud voor ex on the beach.![]()
En de paar die wél echt zijn...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:19 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Allemaal nepprofielen omdat je betaalt voor tinder
SPOILER: ... zien er ongeveer zo uit.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:26 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
En de paar die wél echt zijn...Die kan vast goed zuigen.SPOILER: ... zien er ongeveer zo uit.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |