Oeh, tactiek.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker net als er toen ijsje uit de vriezer waren gejat
En niemand het gedaan had. Heb ik gezegd dat ik een camera in de vriezer had geplaatst en de volgende keer duidelijk was wie het gedaan had![]()
Of dat ze hun vinger moesten laten voelen als weer eens niemand het gedaan had
Aan de koppies kon je al zien als ze hun vinger gaven of ze het wel of niet gedaan hadden
Morguhquote:
Leipert ben je toch ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Welke leip maakt er nou een afspraak om 08.30 bij de kapper op zaterdag.
Ik
Helemaal niet erg, dan heb je tenminste nog wat aan je dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Ik
Maar het werkte welquote:
En bij vlaquote:
* DaMart maakt aantekeningenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker net als er toen ijsje uit de vriezer waren gejat
En niemand het gedaan had. Heb ik gezegd dat ik een camera in de vriezer had geplaatst en de volgende keer duidelijk was wie het gedaan had![]()
Of dat ze hun vinger moesten laten voelen als weer eens niemand het gedaan had
Aan de koppies kon je al zien als ze hun vinger gaven of ze het wel of niet gedaan hadden
Doe er je voordeel meequote:
Ja, 2x. Toen hadden ze het door.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee![]()
Het hielp echt
Nee hoor, zelfs Max is er in getrapt het gaat door op generatie op generatie nuquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 2x. Toen hadden ze het door.
Kijk maar eens op buienradar wat er vanaf zee aankomt.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk maar eens op buienradar wat er vanaf zee aankomt.
Gisteren zou het hier ook regenen, kreeg een melding. Ik snel zou strooien voor het onkruid, euhhh geen regen gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op het moment dat je die afspraak maakt, denk je nog. Dat is handig, ik ben dan toch wel wakker en dan heb ik daarna nog wat aan mijn dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:18 schreef Haags het volgende:
Ik
Gisteren viel het idd vrij tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zou het hier ook regenen, kreeg een melding. Ik snel zou strooien voor het onkruid, euhhh geen regen gehad![]()
Hoop dat er vandaag een flinke bui op valt
Valt hier nog wel mee zo te zienquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Non stop?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gisteren viel het inderdaad reuze mee, de regen. Maar nu gaat het dan toch wel gebeuren, tot woensdag aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |