SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik weet niet waarom ze boos is op onsquote:
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoenquote:
kwiwi is boos op ons?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom ze boos is op ons
Even alle quote alerts van de afgelopen maand bijwerken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft dat wel vaker, en dan komt ze hier opeens weer als een wervelwindje @:4EverBlackEyed binnen gestormd en komt ze weer even een paar daagjes gezellig meedoen
Ja daarom is ze er meestal maar een paar dagen, helemaal uitgeteld van al die alerts dat ze weer even bij moet komenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even alle quote alerts van de afgelopen maand bijwerken.
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
zo maar mn bed in, missxhien kan ik langer slapen (as if..)
Morguhquote:
ben na een half uur a uur ongv weer in slaap gevallen en ben net weer wakker dus het valt mee maar ideaal was het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhje hebt niet veel slaap gehad zo te zien?
ELlende, hier ook slecht geslapen hoor was precies om 00.00 uur wakker en heb geloof ik totn 2.30 iedere 5 minuten van de klok gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ben na een half uur a uur ongv weer in slaap gevallen en ben net weer wakker dus het valt mee maar ideaal was het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |