quote:
quote:
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weerquote:
Hij zag wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weer
ik snapte je post wel...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij gluurde om de hoek en vertrok meteen weer
Zou oud is Koen nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte je post wel...maar @:koen66 is al wat ouder he..... straks legt hij echt het loodje
Is ie daarna druk aan het werk gegaan om xe brug te fixen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij zag wat er aan de hand was
Welnee, Koen is haske gezondquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte je post wel...maar @:koen66 is al wat ouder he..... straks legt hij echt het loodje
hij is toch al heel wat jaren 66quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou oud is Koen nou ook weer niet
Golddigger gespotquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koen is onze huis bejaarde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
66?quote:
Ja, Hij staat in mijn Release Radar op Spotify.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje Nieuw liedje uit van onze Duitse boys. Terwijl ik dit typ luister ik hem dus heb nog geen mening. Hij heet Revery.
Videoclip is ook net uit en die is ook wel weer tof gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Hij staat in mijn Release Radar op Spotify.
Klinkt prima
quote:
quote:
Bingo!quote:
Die ga ik later wel checken. Eerst verder luisteren wat de Release Radar in petto heeft. Ook Alestorm staar tussenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Videoclip is ook net uit en die is ook wel weer tof gedaan.
is het binnen?quote:
Gelukkig. ik vond dat ook best vreemd en onhandigquote:
Het is nog eventjes wennen maar dit is wel beter uiteindelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig. ik vond dat ook best vreemd en onhandig
whoep whoepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |