SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 23-05-2025 12:31:06 ]Your beauty never ever scared me.
Die met peer en anijs klinkt echt gruwelijk smerig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
Oeh die coffee cookie en die macaron, cheesecake smaken lijken mij wel lekker
Nou ik wel want er stond een stevige wind. En waar ik fiets heb je weinig beschutting.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij 10 graden en meer echt geen winterjas meer aan
Kaneel en amandel ookquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met peer en anijs klinkt echt gruwelijk smerig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
De postdames staan precies voor mijn deur te beppen
Duw dan eerst ff dat ding door de brievenbus![]()
#ongeduldig
Oh ik zie dat deze twee er ook nog bij horen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik spot allemaal nieuwe chocoladerepen in de Jumbo app. 12 nieuwe soorten van eigen merk.Alleen die met kaneel lijkt me lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik spot allemaal nieuwe chocoladerepen in de Jumbo app. 12 nieuwe soorten van eigen merk.21 euro per kilo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie dat deze twee er ook nog bij horen:Karamel zeezout is wel lekker, maar die hype is toch ook wel een keer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Roep dit nou niet te hard. Er moet wel plek komen voor 12 nieuwe soorten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ze die met pinda karamel maar niet uit het assortiment halen.
Pff ook bijna 4 euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Hallo.
https://www.jumbo.com/pro(...)ablet-190g-690069PAK
Ik heb alleen een like gegeven omdat ik hoop dat die hype een keer voorbij is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Karamel zeezout is wel lekker, maar die hype is toch ook wel een keer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |