SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
helaas is het zo dat als je ziggo neemt en pech hebt je tv niet ondersteund wordt want die accepteren niet elke dvb-c (maar goed, dan neem je een next mini.. problem solved)quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
had het zelf al gevonden inmiddels idd
[..]
kortom als je geen dikke kont tv hebt zit het signaal zo goed als altijd ingebouwd.
Jaar of 4 terug ofzo. Sindsdien is het gewoon via de site te volgenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klopt natuurlijk ook
[..]
hoe lang geleden is dat al?
ja dus dat ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NL-versie is niet heel veel anders dan de VS, alleen andere reclameblokkenEn VS reclame is wel een bijzonder iets ja, dan heb je bij een programma eerst een half uur geen reclame en dan in 10 minuten 3 reclameblokken van een minuut, dan nog even een stukje programma, nog even 10 minuten reclame en dan de laatste 3 minuten van het programma
ja ik zou zeggen je kan via gopay gewoon in NL kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaar of 4 terug ofzo. Sindsdien is het gewoon via de site te volgen
Hoeveel is het?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vo2max is al 6 punten omhoog gegaan dit jaar @:mortaxx
als je een abo neemt dan krijg je sowieso een kassie dus heb je er geen last vanquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas is het zo dat als je ziggo neemt en pech hebt je tv niet ondersteund wordt want die accepteren niet elke dvb-c (maar goed, dan neem je een next mini.. problem solved)
Had ik toen nog niet doorquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zou zeggen je kan via gopay gewoon in NL kijken
Christina Hallquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus dat ja.
kijk ik die van UK wel![]()
zag bij VS ook reclames van badkamers en of keukens en weet ik veel wat allemaal dat werd aangeprezen door die vrouw van dat stel dat Flip en Flop deed die uit elkaar zijn
Ja dat is wel een beetje een raar wijf, die is ook een tijdje getrouwd geweest met Ant Antstead, die ook een paar seizoenen Wheeler Dealers heeft gedaan. Was vreemd om die vent dan opeens bij haar in een programma op HGTV te zienquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus dat ja.
kijk ik die van UK wel![]()
zag bij VS ook reclames van badkamers en of keukens en weet ik veel wat allemaal dat werd aangeprezen door die vrouw van dat stel dat Flip en Flop deed die uit elkaar zijn
Vooral die medicijnreclamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik vond USA reclame altijd wel funny. Zo vind ik ook Belgische reclame minder irritant dan de NL versie
die ex van haar is niet veel beter hoor. bijna vanaf het begin van het programma zat hij haar al steeds de grond in te boren over haar meningen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje een raar wijf, die is ook een tijdje getrouwd geweest met Ant Antstead, die ook een paar seizoenen Wheeler Dealers heeft gedaan. Was vreemd om die vent dan opeens bij haar in een programma op HGTV te zien
ja die zag ik idd ook een keer voorbij komen... dat je denkt... euh.. oke ja nee tuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral die medicijnreclames, allemaal hele vrolijke mensen die de tijd van hun leven hebben terwijl er onder in beeld een hele lijst met bijwerkingen voorbij komt, van levenslange permanente schade tot plots dood neervallen en zulke dingen
![]()
ik zie dat ze ook al geen Hall meer heet, dat was de naam van dr derde echtgenootquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christina Hall
meteen maar ff google aangeslingerd want ik kan er niet zo tegen dat ik de kop voor me zie maar niet de naam
Ah ze verzamelt zequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie dat ze ook al geen Hall meer heet, dat was de naam van dr derde echtgenoot
van de derde gelukkig geen kind, dus dat valt dan wel weer mee, 2 van de eerste en 1 van die Antquote:
Je bent erg welkom!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:58 schreef kree het volgende:
teveel gezeik in DTS. ben er beetje klaar mee, naja kom hier wel ff meer als jullie niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |