SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Brugwachter was zeker even pissenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende: Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
![]()
vluchteling uit nwsquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
Moet je ze wel aanzettenquote:
quote:
Ook alleen maar omdat jullie subsidie voor me krijgen.quote:
Ja jij hebt mij hierheen gesleurdquote:
Moet ik daar ook inquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.quote:
Er is toch een Polenhotel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Zit vol denk ik.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.
Ik nietquote:
Waar wil jij wonen dan?quote:
Die liep al rond met d'r Faber outfitquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Als dimmie er nog was geweest was er niemand meer binnen gekomen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij was al in KSCquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.
Scheelt wel dan dimmy ongeveer 3,5 kop groter is dan Faberquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die liep al rond met d'r Faber outfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |