quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die tax is wel een goede toevoeging ja.
Ik wil graag elke woensdag sushi. Ook voor Bitterbal.
Ja dan noemen we jouw Minister Schutting.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou zo een minister onder Schoof kunnen zijn
ik ben beleid in je sigquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kan
Ja hallo, mijn woning is wel high class.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakteren
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijstenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakteren
Zo vroeg?quote:
Denk het wel, ik ga toch niet zomaar in een andere sc loeren, dat is meer jouw dingquote:
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijsten
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ga toch niet zomaar in een andere sc loeren, dat is meer jouw ding
kiezen we een nieuwequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hier
Die had gewoon nog niet door dat er alweer een nieuw topic wasquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is ook gelijk weer weg hé. Verantwoording nemen; ho maar.
nee druk misschien met een andere stad?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hier
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bitterbal is dan minister van onzichtbare zakenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dan noemen we jouw Minister Schutting.
Ik ben trouw aan @kwiwi !quote:
Maar ik mocht toch door het luikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn woning is wel high class.
Nou dan wacht ik maar geduldig afquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijsten
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had gewoon nog niet door dat er alweer een nieuw topic was
Grapje johquote:
Jahaaa als je sushi kooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |