quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt wel dan dimmy ongeveer 3,5 kop groter is dan Faber
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
dimm kennende zou het geen opvangcentrum worden maar een vernietigingskamp
Ik ben heel liefquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.
Nee jij toch?quote:
Oké kom dan maar voorzichtig door het luikje.quote:
Voor hoelang dan?quote:
Nou ik denk niet dat ze nog steeds Trumpista is eerlijk gezegd. Zou niet best wezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformerquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet hij wetenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformer
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kanquote:
Veel van de nieuwkomers zijn wel bekenden van ons aller Dimmyquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Als dimmie er nog was geweest was er niemand meer binnen gekomen
* Lovely propt zich door het luikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké kom dan maar voorzichtig door het luikje.
samequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel van de nieuwkomers zijn wel bekenden van ons aller Dimmy
Ik wil Dimmy terug!
Ergens afgelegen waar het koud is uiteraard.quote:
Oh dat zou mij verbazenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze nog steeds Trumpista is eerlijk gezegd. Zou niet best wezen.
Ik heb haar net toegelaten in m'n kattenluikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kan
We accepteren ook biljetjesquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kan
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformer
dat heb ik voorkomenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar net toegelaten in m'n kattenluikje
Dan moet je bij @Fogel wezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens afgelegen waar het koud is uiteraard.
Ik zou zo een minister onder Schoof kunnen zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is ook gelijk weer weg hé. Verantwoording nemen; ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |