Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de houding dat die ligt of met de poten omhoog? Of nog anders.
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.quote:
nou daar werd de app niet genoemd die ze aanhaalde in het item. en na ff zoeken ook niet gevonden?quote:
Nog een bijzondere reden dat je graag een tat van een dier wilt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...
[..]
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.
Ah oke, wel leuk ideequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...
[..]
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even opgezocht, ik schijn er ook 1 te zijn, ik had de jaren wat anders in mn hoofd
oh, dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar werd de app niet genoemd die ze aanhaalde in het item. en na ff zoeken ook niet gevonden?
Niet echt bijzonder. Maar ik ga wel graag naar dierentuinenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een bijzondere reden dat je graag een tat van een dier wilt?
ik ook niet, het linkt wel naar resultaten van, maar niet wat ze nu gebruikte. echt NOS weer dit.....quote:
https://www.tuintelling.nl/tellingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, het linkt wel naar resultaten van, maar niet wat ze nu gebruikte. echt NOS weer dit.....
1 vleermuisquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.tuintelling.nl/tellingen
morgen start de vleermuistelling
ja maar wat ik hoorde uit journaal item was, "je maakt ff een foto, ziet welk beestje het is en stuurt ie daarna door". dat leek mij goed idee....quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
btw vleernuizen hier, niet veel, mss ooit paar gezien maar is op handje te tellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wat ik hoorde uit journaal item was, "je maakt ff een foto, ziet welk beestje het is en stuurt ie daarna door". dat leek mij goed idee....
maar nooit genoemd welke app is dat dan?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?
ik kijk geen tvquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.
ik ook steeds minder, naja Nationale omroepen meer als de rest bagger iig.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
nou he he ik heb het journaal even voor je gekeken
naturalis heeft een rapport uitgebracht dat het minder goed gaat me de beestjes in NL
en toen kreeg je een vrouw in beeld die een app gebruikte waarmee ze dieren kan herkennen door een foto te uploaden
heeft dus niets te maken met een telling
nouja dat suggereerde het min of meer wel? daarom dacht ik dat vind ik nou wel eens leuk. maargoed zal wel weer eentje commercieel apps zijn dan die ze gebruikte.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
naturalis heeft een rapport uitgebracht dat het minder goed gaat me de beestjes in NL
en toen kreeg je een vrouw in beeld die een app gebruikte waarmee ze dieren kan herkennen door een foto te uploaden
Obsidentifyquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
yup als eentje van de eerste items zelfs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]was dit het journaal? weet je het zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |