Heb ze vorig jaar gezien was echt een leuke avond!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:30 schreef Berkery het volgende:
22 november is Electric Six in de buurt. Even kijken of ze een feestje kunnen bouwen.
Net terug.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:30 schreef Berkery het volgende:
22 november is Electric Six in de buurt. Even kijken of ze een feestje kunnen bouwen.
Wat gaaf dat je gaat!quote:Op maandag 24 november 2025 18:33 schreef leolinedance het volgende:
Morgen Jamiroquai in de Ziggo Dome.
Voor het eerst helemaal alleen naar een concert, best spannend
Dank je! Ik heb het kaartje ook nog via Ticketswap gekocht, volgens mij voor 117 euro. Maar ik ben al lang fan dus wilde het toch niet missen.quote:Op maandag 24 november 2025 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je gaat!
Ik vind alleen juist heel fijn![]()
En ik vond het veel te duur, daarom niet gegaan.
Heel veel plezier zo!!!!
Hoe was hetquote:Op dinsdag 25 november 2025 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb het kaartje ook nog via Ticketswap gekocht, volgens mij voor 117 euro. Maar ik ben al lang fan dus wilde het toch niet missen.
Het is wel een hele onderneming. Ben morgen aan het werk in Zuid-Limburg. Plan is vanuit daar rijden naar Breukelen, daar parkeren en trein pakken naar Amsterdam Bijlmer Arena. Met 2 concerten en Ajax - Benfica tegelijk zal het wel flink druk worden, dus durfde het niet aan daar te parkeren.
Heel gaaf. Mega goede plek midden voor het podium op een meter of 10 van de eerste rij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |