Ik weet het niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij algehele mobilisatie gaat dat verwende volk in Moskou zich misschien ook eens roeren of in opstand komen. Dan worden niet meer alleen de arme dorpelingen als kanonnenvoer gebruikt.
Dan roep je de noodtoestand uit. Ik word een beetje moe van onze trage houding.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probleem is dat je dit niet "even" oplost door er geld tegenaan te gooien, zeker binnen de EU kunnen we dit niet door al onze bureaucratie die we opgesteld hebben.
Een avondklok was hier al lastig, laat staan dat onze Barista's en Marketeers in een kogelfabriek moeten werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan roep je de noodtoestand uit. Ik word een beetje moe van onze trage houding.
Ga jij het maar even regelen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan roep je de noodtoestand uit. Ik word een beetje moe van onze trage houding.
Als een dictator maar lang genoeg aan de macht blijft, eindigt het vaak in oorlog.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas dat Vlad crazy is?
Nou ja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Of wijsheid komt met de jaren.
Tja, maar als ze hun eigen kinderen naar het front zien verdwijnen en als dogtag terugkrijgen, gaat het misschien eindelijk eens indalen. De kracht van propaganda daar is sterk.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Dat zeggen we ook al jaren, maar Poetin zit nog steeds stevig in het zadel.
Het kan wel, maar niet door het volk, dan moet het leger gewoon in opstand komen en een staatsgreep plegen.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar als ze hun eigen kinderen naar het front zien verdwijnen en als dogtag terugkrijgen, gaat het misschien eindelijk eens indalen. De kracht van propaganda daar is sterk.
Eens hoor. Maar ja, af en toe wat roepen moet ook he.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een avondklok was hier al lastig, laat staan dat onze Barista's en Marketeers in een kogelfabriek moeten werken.
Hij heeft de kaarten niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die was al klaar voor de oorlog zelfs maar begonnen was.
Tnhx Trump. Heb je zelf ook nog een mening?quote:
Als het zo simpel was hadden ze dat allang gedaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Allemaal shithole countries, goed dat je ze even benoemd, overigens is de steun van China zeker niet expliciet, en die van India ook niet, als de VS China en India een sanctie oplegt is die steun heel snel gedaan, en aan Noord korea en Iran heb je ook niet zoveel.
quote:Republikeinse senator maant Trump tot actie: ‘Rusland houdt de VS al veel te lang voor gek’
De invloedrijke Republikeinse senator Chuck Grassley vindt dat Donald Trump veel harder moet zijn in zijn aanpak van de Russische president Vladimir Poetin. De doorgaans bedachtzame senator is op X ongewoon fel. ‘Ik heb genoeg van Poetin die onschuldige mensen vermoordt’, schrijft hij. ‘President Trump, onderneem actie – minstens sancties!’
https://www.ad.nl/buitenl(...)g-voor-gek~a45fd0a9/
Ik stel slechts vragen 🤡quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tnhx Trump. Heb je zelf ook nog een mening?
quote:De Amerikaanse speciale gezant voor Oekraïne Keith Kellogg verklaarde dinsdag dat een nieuwe onderhandelingsronde tussen Rusland en Oekraïne waarschijnlijk zal plaatsvinden in Genève, ZwitserlandRusland weigert voorstel van Vaticaan
© Unsplash
Kellogg gaf aan dat Washington een voorgesteld pakket aan vredesvoorwaarden van Kiev heeft ontvangen en nu wacht tot Moskou met een eigen voorstel komt.
"Er zal opnieuw een ontmoeting plaatsvinden, en wij denken dat die waarschijnlijk in Genève zal plaatsvinden, hoewel we graag hadden gezien dat het Vaticaan als locatie diende. Wij waren er absoluut toe bereid om zoiets te doen, maar de Russen wilden daar, in het Vaticaan, niet naartoe komen. Dus ik denk dat Genève de volgende stap zou kunnen zijn", verklaarde de heer Kellogg in een interview met Fox News.
Rusland en Oekraïne hielden op 16 mei hun eerste directe overleg in drie jaar tijd in Istanboel, en kwamen overeen om gevangenen uit te wisselen.
(FVDV, MH en MaSi - Bron: Fox News - Foto: © Unsplash)
© https://www.msn.com/nl-nl(...)7752e52be49860&ei=24
Kan net zo goed nu wel weer open.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
Dit onderwerp zou zo goed in een centraal topic kunnen over de putin oorlog met ukraine.
Hadden we maar zo'n centraal topic.
Ja, als we daar een beetje normaal zouden kunnen doen en de idioten zouden negeren. Kunnen we niet. Dus beter zoquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
Dit onderwerp zou zo goed in een centraal topic kunnen over de putin oorlog met ukraine.
Hadden we maar zo'n centraal topic.
Trump is wanhopig. Hij heeft nu pas door hoe de militaire verhoudingen liggen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:14 schreef Parafernalia het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)er-gaat-steunen.html
Kijk Php, zelfs je grote maat heeft het nu ook door!
[..]
Kun je het je al voorstellen inmiddels? Of is Trump nu ook onderdeel van het Europese desinformatiecomplot?
Bijna goed, de idioten (aan alle kanten van het spectrum) moet je eruit schoppen. Maar dat willen ze niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja, als we daar een beetje normaal zouden kunnen doen en de idioten zouden negeren. Kunnen we niet. Dus beter zo
Zeker. Maar als ze dat niet willen moeten we het zelf doen. En dat doen we niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bijna goed, de idioten (aan alle kanten van het spectrum) moet je eruit schoppen. Maar dat willen ze niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |