quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vertel ons eens meer over die trend. Verwacht je een revolutie?
Ik denk niet spoedig. Zie:quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vertel ons eens meer over die trend. Verwacht je een revolutie?
Goh vertel eens, hoe wordt homoseksualiteit jou opgedrongen? Ik ben razend benieuwdquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef InzolVC het volgende:
Homos zijn niet de norm. Waarom wordt homoseksualiteit dan toch wel zo erg opgedrongen aan iedereen en tot de vermeende norm gemaakt?
R&P / Andrew Tate en het einde van femenisme?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Waar komen al deze mannelijke users ineens vandaan met hun trends..
Als een jongen wordt geboren, dan krijgt hij meteen een roze kamer en daarna kiezen de ouders homo vrienden uit als babysit. De vader loopt vanzelfsprekend rond in vrouwenkleding en kijkt alleen naar Cher en Streisand filmpjes op youtube. Ze mogen ook enkel met meisjes of gevoelige jongens spelen. Daarnaast krijgen ze dagelijks een uurtje les in hoe je van mannen moet houden. In de bibliotheek en online alleen info over homo's. Reclame op tv ook altijd homo's.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Goh vertel eens, hoe wordt homoseksualiteit jou opgedrongen? Ik ben razend benieuwd
Post jij nou door mijn slotje heen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als een jongen wordt geboren, dan krijgt hij meteen een roze kamer en daarna kiezen de ouders homo vrienden uit als babysit. De vader loopt vanzelfsprekend rond in vrouwenkleding en kijkt alleen naar Cher en Streisand filmpjes op youtube. Ze mogen ook enkel met meisjes of gevoelige jongens spelen. Daarnaast krijgen ze dagelijks een uurtje les in hoe je van mannen moet houden. In de bibliotheek en online alleen info over homo's. Reclame op tv ook altijd homo's.
Dat weet toch iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |